Rokje/jurkje met sneakers

Discussie in 'De lounge' gestart door Edith1987, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik vind het prima kunnen hoor, maar bij sommige outfits krijg ik ook een zwarte Piet gevoel. Ligt een beetje aan de combinatie met de rest van je kleren en de stijl.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Wie laat mij dan een foto zien waarvan je het zwarte pieten gevoel krijgt.. ben benieuwd wat jullie bedoelen. En nee geen plaatje van zwarte piet:p

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.151
    113
    Kan prima! Ik draag ook regelmatig sneakers onder een rokje/jurkje. Met panty of blote benen.

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Zwarte pieten gevoel herken ik wel maar dan alleen als iemand witte sneakers draagt met een zwarte panty. Dat vind ik echt niet mooi. Ik draag verder heel vaak sneakers onder een rokje of jurkje! Leuk juist en lekker sportief. Leuke stijl heb je Tuc!

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ja, zo dus, super leuk! :)

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ben jij dit Tuc?

7. tuc

tuc Niet meer actief

Haha nee hoor, foto's van google afgeplukt. Maar zo draag ik het dus.:)

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Haha Oke! Ja maar bij haar vind ik het super leuk! Alleen als ik het zo aan trek.. dan is het.. tja. Net niet zeg maar haha. Zodra het lekker weer wordt kun je me trouwens uit tekenen in een rokje met sneakers. Vorig jaar was ik zwanger en droeg ik het vrij vaak.

9. fafa

fafa Niet meer actief

Hahaha, ik dacht dat ik de enige was met een zwartepietenassociatie als ik een panty met sneakers aantrek. Maar dat hebben er veel meer dus :D
    Ik word dus ook nooit blij van een sneaker-rok combinatie, terwijl ik het bij anderen prima vind

10. fafa

fafa Niet meer actief

Als ik dit dus bijvoorbeeld aan zou trekken, krijg ik het "zwartepietengevoel"

82f52e21a89be836138ffe474ee1d39a.jpg

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik draag het vaak met een zwarte legging, blote enkels en dan sneakers eronder.

Bijgevoegde bestanden:

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Vorig jaar droeg de juf nog al eens van die zwarte Pietencombi's. Maar goed, daar kan ik moeilijk een foto van nemen en plaatsen. Echt van die dikke zwarte panty's.

13. AliceK

AliceK Lid

16 aug 2015
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja leuk hoor.

Ik heb zwart/Witte sneakers, hierbij draag ik ook vaak een rokje met een dunne zwarte panty. Tegenwoordig kunnen zoveel combinaties. Iedereen heeft zn eigen smaak....

14. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat vind ik ook altijd. Net zwarte piet.
    Nee, is niet mijn ding

15. Manque

Manque Niet meer actief

Dat vind ik ook niet echt een lekkere combi. Ik draag zelf best van die dikke zwarte panty's, maar dan wel met zwarte All Stars.

Deel Deze Pagina