Ik vind het prima kunnen hoor, maar bij sommige outfits krijg ik ook een zwarte Piet gevoel. Ligt een beetje aan de combinatie met de rest van je kleren en de stijl.
Wie laat mij dan een foto zien waarvan je het zwarte pieten gevoel krijgt.. ben benieuwd wat jullie bedoelen. En nee geen plaatje van zwarte piet
Zwarte pieten gevoel herken ik wel maar dan alleen als iemand witte sneakers draagt met een zwarte panty. Dat vind ik echt niet mooi. Ik draag verder heel vaak sneakers onder een rokje of jurkje! Leuk juist en lekker sportief. Leuke stijl heb je Tuc!
Haha Oke! Ja maar bij haar vind ik het super leuk! Alleen als ik het zo aan trek.. dan is het.. tja. Net niet zeg maar haha. Zodra het lekker weer wordt kun je me trouwens uit tekenen in een rokje met sneakers. Vorig jaar was ik zwanger en droeg ik het vrij vaak.
Hahaha, ik dacht dat ik de enige was met een zwartepietenassociatie als ik een panty met sneakers aantrek. Maar dat hebben er veel meer dus Ik word dus ook nooit blij van een sneaker-rok combinatie, terwijl ik het bij anderen prima vind
Vorig jaar droeg de juf nog al eens van die zwarte Pietencombi's. Maar goed, daar kan ik moeilijk een foto van nemen en plaatsen. Echt van die dikke zwarte panty's.
Ja leuk hoor. Ik heb zwart/Witte sneakers, hierbij draag ik ook vaak een rokje met een dunne zwarte panty. Tegenwoordig kunnen zoveel combinaties. Iedereen heeft zn eigen smaak....
Dat vind ik ook niet echt een lekkere combi. Ik draag zelf best van die dikke zwarte panty's, maar dan wel met zwarte All Stars.