Weet iemand of ze ook ergens in kleine aantallen verkrijgbaar zijn? Ik heb ze in pakketjes van 50 gekocht en heb er nog zo'n 10 nodig maar vind het zonde weer zo'n vel van 50 te halen. Hoe deden jullie dit? Of hebben jullie gewone postzegels erbij genomen?
Wij hebben gewoon een aantal met gewone zegels gefrankeerd, die hadden we nog liggen dus scheelde een tripje naar het postkantoor. Vind geboortezegels leuk, maar hier ging het praktische even voor Volgens mij verkopen ze ze ook alleen per 50.
Ik zou dan 10 postzegels 'Liefde" erbij halen. Die met dat hartje erop. Die zijn er wel per 10 stuks en net even mooier dan die gewone
Ik heb idd naast de geboorte zegels ook liefde zegels gekocht. Met 1 hartje. Ik ga er echt niet nog eens 50 kopen. Vind het ook een beetje raar dat ze die alleen per 50 hebben.
Hier had ik er ook nog een stuk of 10 nodig en kon ze echt alleen per 50 krijgen. Dus toen ook voor andere postzegels gegaan. Blijf het ook vreemd vinden hoor dat ze alleen maar per 50 gaan.
Hier worden het sowieso gewone zegels want heb niet eens 50 kaartjes te versturen. Geboortezegels staat misschien mooier maar uiteindelijk vind ik dat niet zo belangrijk.