Rokjesdag maar wat te doen tegen "zweetbenen"?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 7 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Hahaha, ik zie mezelf 's ochtends al met talkpoeder en deo op mn kont! Denk dat mn man niet meer bijkomt... :roflmao: Maar het is de moeite van het proberen waard.

DastyQueen en Zara75 vinden dit leuk.
  2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik trek gewoon geen (strakke) jurken of rokjes aan, als ik lang in de auto moet. Een losvallende jurk / rok stop ik tijdens een autorit tussen mijn bovenbenen. Zodat er dus toch stof zit en mijn blote benen niet tegen elkaar komen. Of ik trek een (korte) broek aan. Je zou eventueel voor een autorit ook even een korte legging eronder aan kunnen doen en die dan weer uitdoen als je op de bestemming bent.

Ik heb vooral in de auto last van zweefbenen. In andere situaties zit ik niet lang genoeg stil, denk ik?

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt dames.
    Ik ga maar eens opzoek naar een fietsbroekje begrijp ik.
    Ik heb nog wel zo'n (dames) boxer liggen van de hema die draag ik eigenlijk nooit maar heb ik gekocht voor na de curettage, maar die pijpjes zijn te kort denk ik? Is zo'n fietsbroekje langer? En waar koop ik die? Scapino lees ik

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
  5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.026
    1.041
    113
    Wel een heel duur broekje voor iets wat je ook voor een paar euro kunt vinden bij de Zeeman :thumup:

Athina vindt dit leuk.
  6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Deel Deze Pagina