onbehandelde meubels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sann, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij willen misschien zelf iets leuks gaan maken van de babykamer en zoeken daarvoor dus commode, bed en kledingkast van onbehandeld hout. ik heb me al rot gezocht op internet, maar kan niks vinden.
    Heeft iemand van jullie enig idee waar dit te vinden is?

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Blankhouten meubelhal oid, in meppel. Als je google-t vind je t wel.

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Volgens mij is de goedkoopste lijn van Ikea ook van onbehandeld hout, dus zelf te bewerken. Maar ja, dat is dan niet het mooiste, dus je moet het maar net willen...

Je kunt trouwens ook een heel mooi oud kastje kopen en hem helemaal afschuren/afbeiten. Het is een rotwerk, maar als je het vervolgens opnieuw bewerkt, krijg je wel iets heel moois. Ik heb dat met de meubels in onze slaapkamer gedaan... het heeft flink wat zweet en gezucht gekost, maar ik ben er uiteindelijk wel erg blij mee.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja op marktplaats of zo staan zat kastjes van die je nog behandelen of opnieuw moet behandelen.
    Ik zou ook als ik zwanger zou zijn mijn babykamer van oudere spullen willen maken die ik zelf op moet knappen.

Ik ben niet zo van de setjes.

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zijn toevallig vorige week bij de Grenenstunter in Tilburg geweest en hebben daar een set met kastjes/commode gekocht (strandhuisset).
    Is allemaal onbehandeld, en ze hebben wel een paar leuke voorbeelden gemaakt hoe je kunt versieren.

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    je moet eens kijken op http://www.bhmm.nl/

daar hebben ze grote keuze uit babymeubels of complete kamertjes, allemaal onbehandeld hout.

succes!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ben nogal zwanger, zie nu pas dat hij hierboven ook genoemd wordt :)

in ieder geval, ze bezorgen ook ;) mijn schommelstoel komt er ook vandaan, prima service

9. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Wij hebben ook het een en ander bij de Blankhouten Meubel Markt in Alkmaar gehaald, ze hebben erg leuk spul en niet duur!

Deel Deze Pagina