spoed!!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door claudiawijnand, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudiawijnand

claudiawijnand Actief lid

1 nov 2006
    290
    0
    0
    we hebben een hele lieve witte husky pup .
    hij is 5 maanden oud en heet bokko.
    hij heeft een paspoort, voor ze inentingen.

we zijn de 2de eigenaar ervan.

maar vanwege ziekte van me man, kunnen we hem niet meer de aandacht geven die hij moet hebben.

daarom zoeken we een lief baasje voor hem waar hij die aandacht krijgt.

hij is gewend aan kleine kinderen en katten.

hij is ook gewend aan een bench.

voor 350 euro mag je hem komen halen (ongeveer)

je krijgt ook de riem (blauw) en voerbak & waterbak erbij en hebben nog 1 pilletje voor vlooien erbij. en een kam/borstel, en hondenkoekjes/voer. en 2 botten. en een speeltje

wie o wie heeft intresse in een husky pup of kent u iemand die er 1 zoekt laat me het alsublieft weten.

alvast harstikke bedankt.

foto laat even weten.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Zoek alsjeblieft iemand die nu wel echt voor hem kan zorgen.

Kun je hem niet terug naar de fokker doen? Hij is nog jong.

Dit is zo slecht voor dat beestje.

Ik zou echt naar de fokker gaan want het is ook nog eens een heel bewerkelijk ras.

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Zoek ajb een goed baasje uit voor het beestje en geef hem niet met de eerste en beste persoon mee die hem van je overneemt. Jullie zijn tweede eigenaar en dit is zo slecht voor het het hondje.

Kan je hem niet bij een fokker onderbrengen?

ps. wil niet naar over komen hoor, maar vind het altijd zo zielig voor het beestje

4. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    we willen hem het liefst ook niet weg doen, :(maar het kan niet anders. de fokker kennen we niet we zijn tweede eigenaar en de andere eigenaren hebben hem weg gedaan wegens allergie. we hebben hem hele tijd kunnen verzorgen tot dat me man ziek is kom ik er niet meer aan toe. want dit is ook niet goed voor het beestje. ik kan hem niet meer uren uitlaten want alles komt op mij terecht nu
    daarom hebben we deze beslissing genomen :(

daarom zoek ik op alle manieren een goed baasje.

maar bedankt voor de reacties;)

groetjes :)

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het is veel geld anders had ik hem zeker over genomen
    succes met het zoeken naar een goed baasje

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ach arme pup:(. Helaas hebben wij een beetje teveel katten en weinig ruimte voor n lief hondje...

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Jij zou hem wel willen overnemen?? Dan zou ik al baasje zoiets hebben van: wij willen het beestje wegdoen vanwege prive omstandigheden en zoeke een goed thuis...In plaats dan van een groot geldbedrag te vragen is een liefdevol blijvend thuis veeeeeel belangrijker. Vraag dan als vergoeding voor alles wat je meegeeft een klein bedrag.

Vind je ook niet mamamanuela? Jij zegt je zou hem wel willen overnemen , maar te duur..Eerlijk gezegd vind ik in zo een situatiwe dan dat een goed thuis belangrijker is en jij bied eigenlijk jezelf wel aan als baasje voor de pup..

Ik hoop dat ie goed terechtkomt, en wie weet bij mamamanuela :D

8. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind die prijs wel redelijk, zeker voor deze hond en dan weet je ook dat iemand hem graag wilt. Iemand die het geld er al niet voor over heeft...
    Goed dat je een nieuw baasje voor hem zoekt! Beter dan dat je steeds het gevoel hebt dat je hem tekortdoet, en dat wellicht ook doet. Een hond kan best tegen wat wisselingen van baasjes, als ze maar altijd lief tegen hem zijn.

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Is je man dan zo onverwachts ziek geworden??
    Sterkte ermee.
    Hopelijk kan je een goed huisje vinden voor t beestje..
    Ook voor mij zou gelden een goed huis is het belangrijkst.

Heel veel succes.

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

snoopy ik ben het met je eens
    ik ben goed voor mijn diertjes en krijgen hier alle liefde en alle aandacht maar ja het geld groeit niet op mijn rug klaar uit anders had ik er ook veel voor over gehad..

corry het is nietaltijd zo hoor als je geld er voor neer telt dat het dan zeker goed terecht komt dat is boel shit
    wij hebben het geld niet het groeit niet op de rug
    en anders had ik het zeker gedaan omdat ik weet dat het hier zeker liefde vol terecht komt en opgroeit tussen kindjes en diertjes...

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja mamamanuela je hoort vaak gelijk opmerkingen als: als je de 350 niet kan betalen voor de hond, hoe draai je dan voor de overige kosten op als je t geld niet hebt??? Maar ik zie t zo: je hebt wel geld om een hondje in huis te nemen, maar je probeert iemand ermee te helpen met een goed warm thuis en dan ga je geen 350 neerleggen die je ook in t hondje kan steken zolang t bij je is aan voer, speeltjes, dergelijke etc.. En ja dierenarts kosten enzo zijn ook niet erg laag, maarja zolang t hondje geen ernstige dingen heeft zijn die kosten ook maar 1malig eens in de zoveel tijd en dat hebben ze vast wel toch mamamanuela??

Maargoed, t is niet aan mij , want is niet mijn hondje. Zal wel even kort verhaaltje doen: Ik had zelf een hond die ik niet meer kon houden in een mini appartement, vond t te sneu voor de hond!! Eerst tijdelijk opvang gezocht tot ik huisje zou krijgen, die mensen raakten zo gehecht dat ik een vergoeding vroeg van 200euro en voorwaarde: ZE MAG NIET GEDEKT WORDEN, NIET BIJ EEN ANDER IN HUIS EN VOORAL VEEL AANDACHT EN LIEFDE!!!!.

Nog geen maand later: ja ze is per ongeluk gedekt, jaaaajaaaa en ik ben een ezel..Ik woon in Noord holland en de hond was naar Tilburg. Op het moment dat ik t hoorde racede ik erheen om mijn hond terug te halen want dat hadden we niet afgesproken!!! Uren praten en staan in de sneeuw zelfs nog 350 bij moeten betalen om mijn hond terug te krijgen want waren van die stoere mannetjes ineens met zogenaamde spierballen.
    Mijn hond zat bij een ander in huis waar ik der moest halen.
    Nu zit ze bij een man met nog een hondje, heerlijke tuin, kindjes en die man heeft er niets voor hoeven te geven alleen de belofte dat ie goed voor haar zou zijn. Deze meneer heb ik gevonden op een bekende hondenforum van het ras waar vele mensen zitten met ervaring, bekendheid met ras en mega overvloed aan liefde voor honden en t ras..

Wat ik hiermee probeer te zeggen is: deze man had t geld ook niet om euros neer te leggen, maar hij ligt op de grond op een matras zodat zijn dochtertje en de hond in bed kunnen liggen!!! De hond is zijn alles, wat wil ik nog meer? Liever euros en dan zulke mensen die je zelfs geld laten bijbetalen als je je hond terugwilt vanwege slechte baasjes??

Mamamanuela bied iig een goed thuis aan en ze wil en kan de hond opvangen, is toch fijn als er met spoed een plekje word gezocht?? 50 euro zou ik nog denken van is wel normaal bedrag voor overname van alle spullen ofzo, maar echt een huisje is t allerbelangrijkst!! Succes met alles, heel veel sterkte en beterschap met/voor je man en hopelijk komt alles snel goed en vind je leuk huisje voor je pup (K)

12. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    we vragen er geld voor omdat er tegenwoordig oplichters zijn. en het is niet zo dat we voor het geld doen. dat wou ik even erbij zeggen

en die 350 euro is een richtprijs het mag ook minder zijn. dat we zeker weten dat de hond goed terecht komt. en dat het nieuwe baasje echt een hond wilt.

me man kan bijna niks meer aan soort depressie waar hij in zit hij kan alleen maar slapen en alles komt op mij neer. en heb nog 2 kleine kinderen lopen die ook volle aandacht vragen normaal doen we alles delen dat de enen de hond doet en de andere de kinderen maar zit gewoon er niet meer in. hij zit onder de zware medicijnen en hij woont ook tijdelijk niet meer bij ons. daarom moeten we het beestje echt weg doen zo is het geen leven voor hem.:(

groetjes en hoop dat we een goed baasje kunnen vinden:)

groetjes claudia;)

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hij heeft een paspoort..
    Kijk daarin of er een aders van de fokker instaat.. Anders staat er vast een sticker / stempel van de dierenarts in waar hij voor het eerst is geënt, bel de dierenarts en vraag of hij jullie kan helpen ;) Hij weet vast wel van welke fokker hij komt..

14. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    even een foto van bokko

15. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    oeps ging verkeerd :p

16. claudiawijnand

1 nov 2006
    290
    0
    0
    en nog eentje om het af te leren

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is een kruising neem ik aan??

18. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik hoop dat je snel een oplossing vindt meid! Hij is echt prachtig hoor. Het is dat we al een grote hond hebben en nu een tweede kindje over ongeveer 6.5 week anders was hij ook bij ons welkom hoor!

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Meid begrijp me niet verkeerd, bedoelde er helemaal niet mee dat je graag geld ervoor wilt vangen ofzo. Maar zag dat mamamanuela het pupje wel wilde overnemen, maar geen bedrag van 350 of zelfs 200 zou neerleggen ervoor vandaar mijn opmerking beter een goed thuis dan geld..

Je hebt ook wel gelijk als je gratis weggeeft dat elk volk erop afkomt...Heel veel succes!

p.s: wat een mooie ogen heeft ie zeg!!!

20. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Wat een ontzettend mooi beestje zeg!
    Zou hem met alle liefde overnemen maar t is al zo een dierentuin bij ons
    Hopelijk krijgt hij weer een goed huisje

Deel Deze Pagina