Vanavond gaan wij met het hele gezin naar mijn schoonouders. Vanmiddag belde schoonmoeder, dat ie voor vannacht rotweer aangeeft, dus dat we beter slaapspullen mee kunnen nemen. Zij wonen 2 km van ons af, dus ik ben van mening dat we echt nog wel naar huis kunnen. Maar goed, het probleem ligt in mijn ogen bij mijn zoontje en neefje. Die liggen namelijk samen op 1 kamer. Neefje móet een lichtje, anders kan ie niet slapen, en mijn zoontje slaapt dus slecht met licht aan. Nu weet ik dat mijn schoonzus en schoonmoeder nogal moeilijk zijn, dus een middenweg is er niet. Nu is het ook nog zo dat er weinig ruimte is, als we allemaal blijven slapen. Ik zie er echt tegenop, ik wil gewoon naar huis, naar mijn eigen bed!
Als je echt maar 2 km van huis bent zou ik gewoon lekker naar huis gaan ! Ga er niet vanuit dat het vanavond/vanacht zulk noodweer wordt dat je niet meer normaal over straat kan. Succes vanavond !
gewoon lekker naar huis gaan dan...is toch je eigen keuze... gewoon zeggen dat je op kerstochtend gewoon lekker thuis wil zijn
Nou, dan zou ik lekker naar huis gaan, heel voorzichtig rijden...tis maar 2 km Wat zegt je man ervan?
Mijn man wordt boos dat ik me van tevoren al druk maak over zulke dingen. En hij wil aan de bier, dus zal ik naar huis moeten rijden, wat voor mij natuurlijk moeilijker is als voor hem. <-- Sarcastisch bedoeld he. Maar hij denkt dus ook echt dat ik sneller ongelukken maak als hem, wat natuurlijk onzin is. En ik wil ook gewoon naar huis, zie het ook al helemaal gebeuren dat schoonmoeder morgenochtend Kenji al uit zijn bedje heeft gehaald, voordat ik dat kan doen... Vooral schoonzus bemoeit zich ook teveel met hoe wij met ons zoontje omgaan, dus nee, lekker naar huis als het aan mij ligt. Maar ja, manlief vindt dat als het niet verantwoord is we daar moeten blijven. Grrr!! :x
Dan ga jij rijdend naar huis en je man lopend, of hij blijft slapen. Je bent toch volwassen, ze kunnen je echt niet "verplichten" te blijven slapen.
Ik ben gewoon aan het werk tot vannacht en da's tien kilometer van huis en ik ga ook gewoon terug hoor! Die 2km is niks, dat zou je bij wijze van nog kunnen lopen! Ik zou lekker naar huis gaan meid! Toch een fijne avond gewenst
Ach meid maak je niet zo druk om die 2 km...komt echt goed! Laat je niet gekmaken door anderen.....wij moeten vanvond nog 150 km rijden in totaal
Ik zou ook gewoon lekker gaan lopen als het met de auto niet te doen is. Jammer dan. Je slaapt tenslotte het lekkerst in je eigen bed (vind ik nog steeds een supersterk argument, helemaal voor een klein kindje!)
Lopend vind ik niet echt een optie met Kenji. Maar bedankt voor jullie steun. Net nog een dikke discussie gehad met manlief. We nemen wel slaapspullen mee, maar als het allemaal meevalt, gaan we gewoon lekker naar huis. Gelukkig is ie het daar wél mee eens! Ik vind het ook nogal overdreven van mijn schoonfamilie om hier zo'n drukte om te maken. Ze doen net of we nog 150 km moeten rijden ofzo.