tja de vraag zegt het al.... ik twijfel over wat ik wil in me kamertje.... ik hb een turqoise streep gemaakt... nu wil ik nog gordijnen of een rolgordijn maar kan niet kiezen kwa prijs zal het niet veel verschillen... tips en/of ideeën zijn allemaal welkom! met die doorzichtige godrijntjes bedoel ik meer voor de sier.... je weet wel bij de leenbakker ofzo van die kant en klare
Wij hebben 'normale gordijntjes' en hier doen we verduisteringsgordijnen achter. Neuh, ik vind rolgordijntjes meer voor de sier.
Ik heb bij de meiden een verduisterend rolgordijn met transparante gordijntjes erover. (Dit was het goedkoopste ook trouwens )
Ik heb luxaflex en ik moet er nog siergordijntjes voor ervoor kopen. Ik vind een rolgordijn zelf niet leuk.
Wij hebben momenteel een vouwgordijn hangen. Misschien komen er nog losse gordijntjes bij... kijken we wel ff als de babykamer erin staat.
wij hebben velux ramen, dus veel keuze hebben we niet, maar we gaan voor de verduisteringsvariant. Die hebben we zelf ook op slaapkamer, en dat bevalt goed.
wij hebben gekozen voor verduisterende gordijnen. mede doordat ons raam 4m15 is, zou een duur geintje van ruim 700 euri worden als we rolgordijnen zouden willen hebben. voor ons was het ook een financiele kwestie. anders had ik denk ik liever rolgordijnen gehad.
Ik heb verduisterende lime groene rolgordijnen voor het raam en de balkondeur op Soufian zijn kamer. Voor een prikkie gescoord bij de Praxis en Airmiles toegelegd. Daar overheen nog turqoise overgordijnen van het plafond tot de vloer over de hele wand. Stof op de markt gekocht en mama achter de naaimachine gezet. Low budget maar super resultaat.
@runner bij ons is het bedrag dus anders om! Ik denk ruim 100euro kwijt te zijn voor gordijnen en of e dan echt verduisteren is mij een vraag! Terwijl ik 80euro kwijt ben aan een rolgordijn wat dus WEL verduisterd
misschien van die vouwgordijnen.. Ik heb zelf een schurft aan gewone gordijnen, ondanks dat ik ze zelf wel in huis heb. Maar die worden allemaal vervangen haha..
Ik vind gewone gordijnen het leukste. Ik heb geen verduisteringsgordijnen genomen, het was zo al bijna 300 euro, dat vond ik duur genoeg. Ik heb vitrage en gewone gordijnen van dezelfde serie. Met hele leuke beertjes die in autootjes rijden erop
wij moeten nog een rolgordijn halen, we hebben een dakraam in de babykamer. maar als het goed is kunnen we het zo maken dat we een rolgordijn hebben met daarvoor doorschijnend vitrage. doet net even wat warmer aan... en dan zo dat je het ook half dicht kan doen...we hebben in de zomer namelijk de hele dag de zon erop staan, dan kun je daar niet wezen en zelfs met vitrage verbleekt alles in die kamer...
wat erg! wij zijn nu nog 450 eurie kwijt aan die dingen. maar we weten wel zeker dat ze dus echt donker zijne en de zon tegen houden in de zomer. voor die prijs zou ik het allebei doen, hahahaha!