tweede op de zelfde kamer maar wat heb je nodig

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door daantje86, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    omdat we kwa slaapkamer ruimte zitten nu komt onze 2de kindje op de zelfde kamer als de eerste. tijdelijk komt die bij te liggen totdat die doorslaapt dan gata die bij de eerste erbij. maar nu is mijn vraag wat hebben we allemaal nog nodig?

2. sim

sim Niet meer actief

qua meubels bedoel je?

denk alleen een extra ledikant, commode kun je gewoon toch voor alletwee gebruiken?

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Voor op die slaapkamer alleen een bedje lijkt mij :)

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    alles bedoel ik.

5. sim

sim Niet meer actief

denk dat je veel van de eerste gewoon weer kunt gebruiken, denk dat je weinig erbij hoeft te kopen. bedje dus wel maar er zijn leuke dingen op marktplaats te vinden.

wellicht je kinderwagen? zou handig zijn als je dan zo'n duowagen hebt, één die je zowel wandelwagen als een kinderwagen erop kunt zetten. maar die worden momenteel ook veel aangeboden op marktplaats voor weinig. verder kan ik niks bedenken eigenlijk....

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    heb al zitten kijken voor ene duo wagen maar zit te denken wat handig is achter elkaar of naast elkaar

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk dat ik zou opteren voor eentje achter elkaar. Want het is nu dikwijls al zo moeilijk om met een gewone wandelwagen ergens lang te passeren, wat moet dat dan niet zijn met zo'n dubbele?

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja oke maar die zie je zo goed als niet. eerste even snel zwanger worden maar dan weten we indergeval wat we nodig hebben.

Deel Deze Pagina