Nuby flesjes??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    #1 FutureMama81, 31 dec 2009
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
    Heeft iemand ervaring met deze flesjes? We waren bij babydump en ik wilde er wat meenemen, maar geen idee welke grootte ik moet hebben? Je hebt ze van 150 ml, 210 ml en 300 ml. Kosten zijn vrijwel hetzelfde. Je zou dus zeggen neem de grootste, maar ik vraag me af of dat idd het meest handig is? Ik ga overigens borstvoeding geven (als het lukt), maar neem aan dat het ook handig is om 1 of meerdere flesjes te hebben? Hopelijk kan iemand mij wat tips geven..

PS: als iemand goede ervaringen heeft met andere merken ook prima hoor, maar omdat deze flessen op de tepel lijken leken ze mij wel handig en ook omdat het minder darmkrampjes e.d. zou veroorzaken.

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nuby geen ervaring mee... wij hebben tommee tippee..

een klein flesje heb je korter wat aan.. maar ligt wel lekker in de hand.
    wij hadden 1 kleine en 2 grotere flessen gekocht.

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    is volgens mij net zoiets toch? Hoe bevallen die??

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    erg goed

gebruik ze nu al bijna 2 jaar!! (oke ... nu alleen nog een avond flesje)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb ze ook, nog geen idee of ze bevallen maar heb ze van de fabrikant gekregen. Ik werk in een baby winkel en hij zweert erbij dat dit de meest ideale flessen zijn. Nou prima kom maar op dan met die flessen dan proberen we ze wel. ;)

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb 1 nuby flesje uit de doos van de etos. Die bewaar ik voor als de borstvoeding niet lukt. Ik ga ervan uit dat als het niet lukt, ik dan wel genoeg heb aan 1 flesje totdat de winkel open is om nieuwe te kopen.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik gebruik nubyflessen maar wel met bibispenen. ik vind het erg lastig om in de winkel aan nubyspenen te komen. ze bevallen hier prima

8. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Wij gebruiken de TommyTippee fles en speentjes. Ben hier erg tevreden over. Heb Nuby nooit geprobeerd. Tommy Tippee is het enige flesje waar ze goed uit drinkt (toen ik begon met kolven en flesjes geven).

Ik ben begonnen met 2 kleine en daarna 2 grote bijgekocht.
    Ik zou voor de grote maat gaan 260cc. Ik vind ze nu ook praktischer als de kleine maat. En je kunt ze langer gebruiken.

Nog wel even een tip: ik zou ze niet meteen kopen, als borstvoeding niet gaat lukken zou ik over stappen op een normale fles en speen dat is praktischer, in veel flessenwarmers passen Nuby en Tommy Tippie niet en je hebt minder keus uit spenen.

Maar als je straks gaat kolven en naast live voeden ook een flesje gaat geven zijn deze spenen ideaal.

Succes!

Deel Deze Pagina