ik krijg gratis de tumy tub wel of niet een badje kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik krijg gratis de tummy tub zal ik wel of iet een normale badje erbij kopen??

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hamis ik heb beide... vond het wel moeilijker om de kleine te wassen in de tummytub toen hij nog heel klein was...Dus deed em toen ie wat ouder was wel weer veel in de tummytub :D

3. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Mijn meisje wilde helemaal niet in de tummy tub dus was blij dat ik ook een gewoon badje in huis had. Nu na 4 weken gebruiken wij het badje ook bijna niet meer want ze gaat mee onder de douche.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb een badje, maar gebruik hem als wasmand, nooit het bad gebruikt als bad dus ;).

Dochter ging altijd in de tummy tub, zoonlief gaat in het grote bad of mee onder de douche. Tummy tub gebruik ik nu ook niet meer.

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    In de brief die ik van de kraamzorg heb gehad (met de babyuitzetlijst), staat dat er hoe dan ook een badje in huis moet zijn, ook al is er een tummytub. Maar ik weet niet of dit overal geldt.
    Zelf lijkt me een badje praktischer dan een tummytub, maar dat terzijde ;)

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Bij de eerste beide in huis gehad, de tummytub is 1 keer gebruikt, wat een ellende. badje misschien 3 keer als de oma's op visite waren want voor de rest ging hij met mij in het grote bad.
    Bij de tweede en nu de derde heb ik dus geen van beide in huis.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hm oke dan koop ik ook een badje erbij :D thnxxxxxx allemaal

8. misa

misa Niet meer actief

Mijn kindje in ik vinden de tummy geweldig! Mijn man ietsje minder. Ik zou daarom zeker een badje kopen, maar ook omdat niet alle kinderen er lag in passen. :)

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik had eerst alleen een tummytub.. nou, ramp met zo'n mager klein priegeltje!
    Uiteindelijk een wasmand van mijn oma gekregen, maar daar was hij weer iets te lang voor (maar was al 10x beter dan de tummytub, ik had een shantala incl standaard.. )
    Uiteindelijk pas 2 weken geleden een badje gekocht! €6,- bij de ikea!! (al lijkt deze nogsteeds ook klein/kort?)

Ik denk dat binnenkort de tummytub wel weer leuk word.
    Ik zou dus wel een (goedkoop) badje ernaast doen!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb alleen maar een badje. De KV had een tummytub bij zich om even te demonstreren, maar ik vond het badje handiger.

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

badje bijna niet gebruikt! we douchen met de kids. Vind dat ook wat schoner!
    Ook als ik met onze zoon in bad ga, douche ik altijd met hem.

12. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik gebuik het bad ook maar zelden. Beide kids worden er niet super blij van & tummy gaat veel sneller (met een rondlopende dreumes erbij heb ik helaas weinig tijd voor een uitgebreid badder moment met baby...)

Deel Deze Pagina