@hamis ik heb beide... vond het wel moeilijker om de kleine te wassen in de tummytub toen hij nog heel klein was...Dus deed em toen ie wat ouder was wel weer veel in de tummytub
Mijn meisje wilde helemaal niet in de tummy tub dus was blij dat ik ook een gewoon badje in huis had. Nu na 4 weken gebruiken wij het badje ook bijna niet meer want ze gaat mee onder de douche.
ik heb een badje, maar gebruik hem als wasmand, nooit het bad gebruikt als bad dus . Dochter ging altijd in de tummy tub, zoonlief gaat in het grote bad of mee onder de douche. Tummy tub gebruik ik nu ook niet meer.
In de brief die ik van de kraamzorg heb gehad (met de babyuitzetlijst), staat dat er hoe dan ook een badje in huis moet zijn, ook al is er een tummytub. Maar ik weet niet of dit overal geldt. Zelf lijkt me een badje praktischer dan een tummytub, maar dat terzijde
Bij de eerste beide in huis gehad, de tummytub is 1 keer gebruikt, wat een ellende. badje misschien 3 keer als de oma's op visite waren want voor de rest ging hij met mij in het grote bad. Bij de tweede en nu de derde heb ik dus geen van beide in huis.
Mijn kindje in ik vinden de tummy geweldig! Mijn man ietsje minder. Ik zou daarom zeker een badje kopen, maar ook omdat niet alle kinderen er lag in passen.
Ik had eerst alleen een tummytub.. nou, ramp met zo'n mager klein priegeltje! Uiteindelijk een wasmand van mijn oma gekregen, maar daar was hij weer iets te lang voor (maar was al 10x beter dan de tummytub, ik had een shantala incl standaard.. ) Uiteindelijk pas 2 weken geleden een badje gekocht! 6,- bij de ikea!! (al lijkt deze nogsteeds ook klein/kort?) Ik denk dat binnenkort de tummytub wel weer leuk word. Ik zou dus wel een (goedkoop) badje ernaast doen!
Ik heb alleen maar een badje. De KV had een tummytub bij zich om even te demonstreren, maar ik vond het badje handiger.
badje bijna niet gebruikt! we douchen met de kids. Vind dat ook wat schoner! Ook als ik met onze zoon in bad ga, douche ik altijd met hem.
Ik gebuik het bad ook maar zelden. Beide kids worden er niet super blij van & tummy gaat veel sneller (met een rondlopende dreumes erbij heb ik helaas weinig tijd voor een uitgebreid badder moment met baby...)