dan chair (tripptrapp look-a-like)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    er zijn al veel topics over geweest, maar wie HEEFT em ook daadwerkelijk?
    ik ben vooral benieuwd wat de hoogte is vanaf de grond tot aan de bovenkant van de beugel (ik wil nl weten of hij net onder de tafel te schuiven is, zodat je je kind echt goed aan kunt schuiven)
    en ik ben benieuwd wat jullie vinden van de beugel? het is anders dan bij tripptrapp, maar deze kan in 3 standen, die van tripptrapp niet toch? misschien is het een voordeel die 3 standen, of juist niet?
    kun je ieder standaard tuigje eraan bevestigen? klimt een ouder kind er net zo makkelijk in- en uit als bij de tripptrapp?

kortom, ben benieuwd naar alle voors en tegens. kan hier in de buurt geen winkel vinden die de dan chair heeft staan :( en aangezien ik er 2 nodig heb, is het nogal een dure (en dus wel overwogen) aankoop

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    iemand bij de april 2009 mama's had 'm, maar de onderste plank is pas zomaar doorgebroken, en haar zoontje heeft daardoor een flinke smak gemaakt. :confused:
    dat mag natuurlijk niet gebeuren, maar ze heeft nu nogal gedoe met de winkel en de fabrikant erom.

voor mij zou dat dus een reden zijn om tóch voor de écht tripp trapp te gaan (en dan via marktplaats, dat scheelt nogal in de prijs).

succes!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    bij de danchair zitten de plankjes zeker vast met die schroeven ipv dat je ze erin schuift zoals bij tripptrapp?

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    geen idee, sorry. maar ik vond het een eng verhaal, dat die plank zomaar brak. kan net die ene stoel zijn, maar toch: het zal (je kindje) maar gebeuren!

wij gaan tzt voor een tweedehands tripptrapp, veilig en goed.

misschien kun je degene die ik bedoelde zelf even aanspreken? ze heet Sylvia en schrijft mee in ons april 2009-mama's topic. als je daar de vraag stelt, zal ze wel reageren.

succes!

Deel Deze Pagina