Dank je wel aan sommige zp leden.

Discussie in 'De lounge' gestart door masami, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb eerder in een topic gereageerd, hoe ik leef of hoe het nu gaat met mij en mijn 3 kinderen.
    Ik vertel eigenlijk nooit echt veel, want we zijn best arm, maar zeker gelukkig.
    Ik heb via de topics en ook via pb zulke fijne en hart verwarmende reactie' s gekregen.

BEDANKT

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zit daar bij mijn weten niet bij :):):) Maar ik vind het wel fijn voor je dat je het zo ervaart. Hier ook wel mooie dingen meegemaakt. Kaartjes gekregen van lieve zp-ers, zegeltjes die ik nog nodig had voor de AH glazen (weet niet meer wie) gewoon lieve reacties.... Soms zo fijn!

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee, maar ik voel me met jou qua leeftijd en kinderen redelijk verbonden.
    Jij praat iets meer, dan ik nog durf.
    Maar er zijn wel overeenkomsten in ons leven.

Maar wat ik vandaag met sommige zp leden heb ervaren was/is echt ontzettend fijn.

En daarom wilde ik echt zeggen dank je wel.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Graag gedaan meisje. Ja, ik ben hier best heel open, in het echte leven is dat wat minder. sommigen hier kennen mij ook wel in het echt, maar ik heb er geen moeite mee dat zij mijn verhaal kennen. Misschien durf je ook ooit meer, ik ben (waarschijnlijk) ook een stukje ouder dan jij bent en dan durf je wat meer. Ik weet van wat ik af en toe lees van jou dat je het ook niet altijd makkelijk hebt, maar geloof in jezelf, dan kom je er écht wel! Ook jij mag er wezen, met jouw verhaal!

Ik heb het grote voordeel van een hele lieve familie. Mijn tante zei gisteren tegen haar vriendin nog; binnen onze familie lopen we de deur niet plat bij elkaar, maar als we elkaar nodig hebben zijn we er wel voor elkaar....En zo is het hier wel. als ik hulp nodig zou hebben en ik bel mijn neef die ik bij wijze van spreken 3 jaar geleden voor het laatst hebt gezien om hulp, kómt hij helpen.... Het is fijn als je een achterban hebt. Bij mijn man zijn familie is dat net zo. Wij hebben altijd hulp wanneer nodig. Dat is een grote zegen.

En ik besef me maar al te goed, dat dit voor veel mensen niet zo is.

5. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Wat fijn zeg dat jullie dat zo ervaren! En dat er hulp gegeven wordt! Fijn om te lezen dat er nog goede mensen bestaan zonder oordelen 👍🏼

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Heel verhaal getypt, alles weg ;)
    Soms denk ik in een soap te leven en als ik mijn hele verhaal zou lezen of het van een ander is, dan zou ik misschien wel denken dat het een troll is :)

Ik ben 42, volgens mij ongeveer even oud.
    Sinds kort weer wat meer contact met mijn ouders en de rest van de familie.
    Mijn oudste (bijna 17)doet het goed op school en heeft haar stage rond gekregen.
    En heeft een leuke bijbaan, waar ze blij mee is.
    Zij heeft ADD en dat staat soms wel in de weg van dingen die ze wilt doen.

Mijn middelste (9) zit sinds 3 weken op een renn 4 school en ik zie dat ze opbloeit momenteel.
    Zij heeft een disharmonisch profiel, ADHD en NAO en er komen nog meer testen aan. Ze is ook hypermobiel en volgt Fysio.

En ik heb mijn jongste (bijna 4) op een school van mijn keuze kunnen inschrijven en dat was mazzel want er waren nog maar 2 plaatsen.
    Hij heeft logopedie, maar dat loopt goed.

Dus ook wel positieve dingen momenteel en dat is fijn, want de laatste jaren waren loeizwaar.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

inderdaad een aantal overeenkomsten :D Ik ben ook 42 en heb ook vaak het idee dat er zoveel gebeurd dat als ik van alles een topic maak, ze denken dat ik een troll ben...:) Dus soms kun je wel stukjes lezen uit de berichten, maar als ik werkelijk mijn verhaal zou opschrijven, zou niemand het echt geloven, of zich op zijn minst afvragen waarom ik niet bij een psychiater loop of zwaar depressief ben :p

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou dit dus haha, dat weerhoudt mij er ook van om het te doen.

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat heb ik ook wel met dingen die ik vroeger heb meegemaakt. Mensen denken snel dat ik naïef ben. Maar ik heb zulke rare dingen meegemaakt dat ik gewoon niet meer snel denk dat verhalen echt niet waar kunnen zijn. Dan geef ik mensen liever het voordeel van de twijfel.

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nog wel hoop, maar op zp komen echt wel trollen voorbij.
    En ik loop vanaf 2007 mee, ondertussen 3 keer van naam veranderd. De eerste wist ik niet meer na 3 jaar :) tweede was mijn eigen naam (blijkbaar niet slim werd gevolgd) en nu deze.

Naief ben ik niet meer, eerder te hard. Maar geef nog steeds mensen de voordeel van de twijfel.
    Maar hier op zp nee dat doe ik maar niet.
    Misschien op een dag dat ik mijn verhaal schrijf, misschien.

Deel Deze Pagina