Hoi dames, Ik heb zorgtoeslag al op mn rekening maar niet het kindgebonden budget? Jullie wel? Heb er wel opgerekend vandaag Groetjes BB
wij krijgen het dit jaar niet meer omdat we teveel verdienen, het was toch nooit een groot bedrag en eenmalig toch? gewoon een vraagje, want anders zit ik met wat anders in de war. ik hoop voor je dat je het snel hebt, vooral als je erop rekent
Ik heb het ook nog niet gehad en inderdaad wel de zorgtoeslag al.. Ik dacht, kijk meteen even op ZP of er misschien een topic over is! Ik ben dus gelukkig niet de enige
Ik studeer nog dus krijg elke maand rond de 80 euro, wou er straks boodschapjes mee gaan doen.. Zo nog maar even kijken wel raar meestal komt het tegelijk met de ZT
Anders gewoon even bellen! Ik heb het vandaag niet per se nodig maar als je er boodschappen van moet doen kun je maar beter even zekerheid hebben, toch?
kan ook wel tot morgen wachten, dan komt Stufi ook.. Heb nog wel genoeg voor vandaag gelukkig haha maar wel vervelend moet nog decemberzegels halen!
Ik zit net op me rekening te kijken en ik heb vandaag gewoon me KGB gekregen, tegelijk met de huur en zorg toeslag.