Helmpje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lad, Apr 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik vroeg me af of het al een topic was van moeders met kinderen met een helmpje. Onze zoon krijgt zijn helmpje 20 mei en het lijkt me fijn om met andere moeders hier ervaringen over te delen.
    Als er al zo groepje bestaat zou ik me willen aansluiten anders kan er hier misschien een topic van gemaakt worden?:)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
  3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
  4. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Maar ze moet hem toch eigenlijk op of niet? Onze zoon gaat hem eind mei krijgen dan begint de warme periode net! Ben benieuwd hoe dat zal gaan!

5. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

ze heeft het snel warm dus ze zweet zich rot met dat ding op, vanochtend ook weer, kind was helemaal nat van het zweet.. tja niks aan te doen (ze heeft het snel warm) dus maar gewoon afgezet..

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Vaker afzetten om te ventileren wordt er gezegd.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Boven een bepaalde temperatuur moet ie echt af hoor. Maar die instructie krijg je nog wel.
    Wij kregen hem begin september vorig jaar en bij temperaturen boven de 24/25 graden ging de helm af. Anders kunnen ze de warmte niet goed kwijt.

8. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    boven de 25 graden moet hij inderdaad af.. hier gaat de helm alleen 's ochtends binnen op met die temperaturen(net als vorige week) en 's middags af dus...

ze heeft hem nu niet langer als twee uur aan één stuk op, ze vind het echt niks dat ding op en we moeten nog lang tot haar 1e verjaardag..

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het lijkt lang, maar voor je het weet is ze 1 hoor...

Maar heb goede hoop voor je.
    Hier is de helm niet veel gedragen. Soms een paar dagen niet omdat mn zoontje weer drukplekken kreeg of spontaan blaarvorming op zn voorhoofd :(
    Hebben wat ellende gehad met dat ding. Zelfs nog een nieuwe helm gekregen.

Maar desondanks ging de afplatting binnen 2 maanden terug van 114 naar 108 %. Ik weet niet hoeveel het nu is. Heb het nooit meer oplaten meten. Was dr op een gegeven moment zo klaar mee en zijn bolletje ziet er nu mooi genoeg uit. Het valt niemand meer op dat hij een afplatting heeft.

10. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij zijn in vijf weken van 110 naar 107 procent.. dus het gaat al de goede kant in ;)

mijn dochter had een blaar achter haar oortje vorige week..

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Wat zielig dat ze daar blaren van krijgen zeg! En onze zoon heeft al zo'n gevoelige huid! Ben benieuwd hoe dat gaat dan. Als hij hem niet boven de 25 graden op mag dan zal hij hem waarschijnlijk niet veel op hebben in de zomer?!

Share This Page