Slaapzakje 4 maanden - tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nele87, May 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    hoi,

Hebben jullie tips waar een goed slaapzakje te vinden voor mijn dochter van bijna 4 maanden?

Ze begint heel erg beweeglijk te worden in haar bedje, ze stampt haar deken vaak los. Daarom wil ik graag een slaapzakje.

Welke sluit mooi aan (de armsgaten lijken me vaak zo groot), en is niet te warm voor de zomer?

Bedankt!

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Bij de hema waren afgelopen week de zomer slaapzakken in de aanbieding. Lekker dun en luchtig materiaal. Armsgaten zijn wel ruim...maar das fijn met aantrekken hoor haha

3. lot89

lot89 Lid

Jun 27, 2015
    57
    0
    6
    Ik vind de slaapzakken van de hema ook het fijnst.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

5. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Yep hema. Vind het zelfs fijn al de arm gaten wat groter zijn. Met aan en uitdoen.
    Nooit problemen gehad dat er een plobleem dat de gaten wat groter zijn.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Hema dus :)

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Hema vond ik groot vallen voor mijn zoontje van 3.5 maand.
    Ben naar de prenatal gegaan en daar pasten de slaapzakjes perfect!
    Het materiaal is van katoen en daarom
    Ideaal voor in de zomer.

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Ik ben fan van Purflo slaapzakken, maar die zijn best warm. Dus momenteel slaapt onze zoon in een Hema slaapzak. Maar zodra het kouder wordt pakken we de Purflo er weer bij hoor ;)

9. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Oké op naar de Hema dus!
    Prenatal zit wat verder weg hier, daar geraak ik eerstdaags niet.

10. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Heb in het begin de slaapzakken van mamaloesbabyshop gehad. Deze zijn nog dunner dan die van de Hema (soort laken was het meer) en dat was in de extreme hitte van vorig jaar erg fijn. Volgens mij sliep ZL met twee maanden al in een slaapzak. Hij had de geborgenheid nodig.

Nu heb ik ze van de Hema, omdat die anderen er niet in zijn maat zijn. Jammer vind ik dat. Die van de Hema zijn nog wat dikker dan due andere dus ligt ZL daar alleen met zijn luier in. ZL is net een kacheltje dus heeft het al snel warm.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Wij hadden de Hema vier-seizoenen-slaapzak. Die vond ik echt super fijn en past ook heel lang.

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
  13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben slaapzakken van Koeka (Toulouse) die zijn heel fijn in de zomer. Ook die van Adan & Anais zijn lekker luchtig.

14. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Vond ik ook! Die van Hema zijn best prijzig en aangezien ik er standaard twee koop, is het toch een duurdere aanschaf.

Vind die van Jolein ook prettiger aanvoelen. Echt een lakentje.

Nele87 likes this.
  15. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Dat is ook nog een optie! Heb nog een bon te besteden van een winkel die deze merken heeft.

16. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hema
    Prenatal
    Ter stal
    C&A

Allemaal prima

Nele87 likes this.
  17. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Je schrijft in je andere topic dat je dochter onrustig beweegt voor t slapen gaan. Misschien is een zipadeezip een optie. Wel wat duurder, maar het zijn Slaapzakjes met een beperkte spanwijdte, om een kind een geborgen gevoel te geven. Met behulp van zo'n slaapzakje kregen wij onze zeer moeizame slaper van t inbakeren af. Als je de zomerversie: summerfabric neemt heb je een heel dun stofje. www.sleepingbaby.com

18. udition

udition Actief lid

Dec 1, 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, je kan ze in NL op babbababy.nl krijgen. Ik heb er ook erg positieve ervaringen mee!

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik vind de dunne slaapzakjes van Koeka fijn, en anders die van lodger, weet even de naam niet. Die zijn van hydrofiele stof gemaakt, die heb ik nu ook voor de baby.

Share This Page