hoi, Hebben jullie tips waar een goed slaapzakje te vinden voor mijn dochter van bijna 4 maanden? Ze begint heel erg beweeglijk te worden in haar bedje, ze stampt haar deken vaak los. Daarom wil ik graag een slaapzakje. Welke sluit mooi aan (de armsgaten lijken me vaak zo groot), en is niet te warm voor de zomer? Bedankt!
Bij de hema waren afgelopen week de zomer slaapzakken in de aanbieding. Lekker dun en luchtig materiaal. Armsgaten zijn wel ruim...maar das fijn met aantrekken hoor haha
Yep hema. Vind het zelfs fijn al de arm gaten wat groter zijn. Met aan en uitdoen. Nooit problemen gehad dat er een plobleem dat de gaten wat groter zijn.
Hema vond ik groot vallen voor mijn zoontje van 3.5 maand. Ben naar de prenatal gegaan en daar pasten de slaapzakjes perfect! Het materiaal is van katoen en daarom Ideaal voor in de zomer.
Ik ben fan van Purflo slaapzakken, maar die zijn best warm. Dus momenteel slaapt onze zoon in een Hema slaapzak. Maar zodra het kouder wordt pakken we de Purflo er weer bij hoor
Heb in het begin de slaapzakken van mamaloesbabyshop gehad. Deze zijn nog dunner dan die van de Hema (soort laken was het meer) en dat was in de extreme hitte van vorig jaar erg fijn. Volgens mij sliep ZL met twee maanden al in een slaapzak. Hij had de geborgenheid nodig. Nu heb ik ze van de Hema, omdat die anderen er niet in zijn maat zijn. Jammer vind ik dat. Die van de Hema zijn nog wat dikker dan due andere dus ligt ZL daar alleen met zijn luier in. ZL is net een kacheltje dus heeft het al snel warm.
https://www.mamaloesbabysjop.nl/no-brand-by-jollein-star-jade-70-cm-zomerslaapzak?sqr=Zomerslaapzak& Deze was dat.
Mooie prijs ook! Heb nu een zomerslaapzak van Hema teruggevonden die mijn oudste gedragen heeft. Vind de stof nogal stug. Misschien toch maar die van jollein nemen.
Wij hebben slaapzakken van Koeka (Toulouse) die zijn heel fijn in de zomer. Ook die van Adan & Anais zijn lekker luchtig.
Vond ik ook! Die van Hema zijn best prijzig en aangezien ik er standaard twee koop, is het toch een duurdere aanschaf. Vind die van Jolein ook prettiger aanvoelen. Echt een lakentje.
Je schrijft in je andere topic dat je dochter onrustig beweegt voor t slapen gaan. Misschien is een zipadeezip een optie. Wel wat duurder, maar het zijn Slaapzakjes met een beperkte spanwijdte, om een kind een geborgen gevoel te geven. Met behulp van zo'n slaapzakje kregen wij onze zeer moeizame slaper van t inbakeren af. Als je de zomerversie: summerfabric neemt heb je een heel dun stofje. www.sleepingbaby.com
Ik vind de dunne slaapzakjes van Koeka fijn, en anders die van lodger, weet even de naam niet. Die zijn van hydrofiele stof gemaakt, die heb ik nu ook voor de baby.