dames, ik ben ten einde raad mijn zoon 'bijt' hij heeft nog geen tanden maar toch oh zo pijnlijk. Hij bijt en dan trekt hij heel hard aan de tepel, zeker een 5tal keren per voeding en dan een grote glimlach op zijn gezicht. Hij wordt zelfs rood zo hard bijt hij? ik heb het al genegeerd, auw geroepen, gezegd: dat mag niet, zijn hoofd tegen houden zodat hij niet kan trekken maar hij blijft dit doen. Met mijn melkproductie is er niets aan de hand (geen overproductie en ook niet te weinig) Wat kan ik hiervoor doen? En waarom doet hij dit? eventueel tips?
Doet hij het aan het einde van de voeding als hij bijna klaar is, of ook al in het begin? Anders zou je hem misschien eerder los kunnen halen.
wat vervelend ik weet hoe zeer het doet als het goed is zie je het dus aankomen(word rood zet kracht ed). zodra je ziet/voelt dat hij weer aan het bijten is of gaat loskoppelen. blijft hij het doen? half uurtje later weer proberen. ze hebben gouw genoeg door dat ze niks meer krijgen
Inderdaad, wat gien zegt. Hier precies hetzelfde, al heeft mijn dochter nu 4 tanden (au!) Maar zodra ik haar loskoppel en even overeind zet, weet ze echt dat het niet mag. Hier helpt het ook om op een heel rustige plaats, liefst zonder geluid enweinig licht, te voeden.