Inenting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Euhmzz, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ons zoontje krijgt morgen zijn eerste inenting. Moet ik hem een uurtje op voorhand een Perdolan opsteken of beter niet en wachten of hij koorts maakt?

2. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Ik zou gewoon afwachten hoe hij reageert.
    Sommige kinderen hebben nergens last van.

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    De eerste keer hebben wij ook niets gedaan. Ons meisje had veel pijn en had koorts. De andere keren hebben we paracetamol gegeven (ongeveer een half uur voordat we gingen). Andere 2 heeft ze nergens last van gehad.
    Sterkte!

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik zou ook even afwachten, misschien verneemt je zoontje er wel helemaal nisk van.. Mijn dochtertje heeft de 1e 3 x bijna nergens last van gehad behalve dat ze iets meer sliep en een beetje verhoging had.. De 4e keer was ze wel heel erg ziek en heb haar toen een paracetamol gegeven.
    Succes!

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    inderdaad afwachten.
    Mijn dochter heeft de eerste keer nergens last van gehad. De tweede keer en de laatste keer (11 maanden) wel, maar dan pas 's avonds/ 's nachts terwijl ze 's ochtends de prik had gehad. Dus paracetamol vantevoren had daar geen enkele zin voor gehad. En ook paracetamol is chemische troep voor je kleintje.
    Ik heb één keer een halve zetpil gegeven, na 10 min effect (2e prik) en één keer een hele, weer na 10 min effect (11 mnd). Dus afwachten is geen enkel probleem!

6. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    ik zou afwachten naomy heb bij alle prikken nergens last van gehad alleen bij de 14 maand een beetje je kan een washandje mee nemen en na de prik een koud lauw washandje erop doen verzacht wel iets

Deel Deze Pagina