Hoi, Vroeg mij af of meer kindjes 'rollend' de kamer door gaan. Ties rolt al een tijd op zijn buik, en kan eindelijk ook goed terug rollen. Kruipen doet hij nog geen poging naar maar hij rolt de kamer door. Eerst op zijn buik, dan door rollen op zijn rug en ga zo maar door totdat hij uiteindelijk zowat bij de achterdeur ligt En dat gaat zo snel! Hij komt overal waar hij wil. Vind het erg grappig en had er nog niet eerder van gehoord. Vandaar....
Hier hetzelfde. Mijn dochtertje is 7 1/2 maand en kan erg goed en snel rollen. Kruipen doet ze niet, maar door te rollen en om haar as te draaien gaat ze de hele kamer door. Wel een grappig gezicht hoor!
Hier rolt hij ook overal heen. We hebben plavuizen dus ik ben er niet zo blij mee (veel te koud) Dus ik pak hem vaak weer op om hem terug naar het kleed te verplaatsen. Hij heeft niet het besef waar hij heen rolt.
Ja hoor met 10 weken kon ze rollen en met 3 maanden ging ze de kamer door. Nu is ze 5,5 maand en heeft ze ontdekt hoe ze moet tijgeren, dus rollen is nu niet interessant meer, want ze kan nu recht op haar doel af gaan.
Haha, heel herkenbaar. Hier nog één. Dus voorlopig maakt hij ook geen aanstalten om te kruipen of wat dan ook.
Hier gebeurt het wel es, maar niet bewust, net omdat hij het op dat moment doorheeft / toevallig doorrolt (of hoe wil ik het noemen). Had niet geweten dat het toch voorkwam dat de kleintjes rollend door de kamer gaan! Lijkt me enig om te zien
Fatih kan het wel, maar doet het niet zo vaak, hij is meer bezig met het kruipen want tot nu alleen maar achteruit gaat! Hij zit dan echt op handen en knieeen en gaat heen en weer op zijn plek haha, echt grappig om te zien.
Super om te zien he. Maar je moet ze nu wel constant in de gaten houden http://nl.youtube.com/watch?v=HVFT-KYuyWQ