Wij zijn nu druk bezig met het uitkiezen van een geboortekaartje en daar hoort natuurlijk ook een mooie tekst of gedicht in. Het liefst iets origineels en niet het standaard: 'Wij zijn dolgelukkig met de geboorte van ...', want natuurlijk zijn we dat Inspiratie gezocht!
Wij hadden wel standaard zinnetjes, maar wel hele mooie vonden wij. Bij N hadden we: Geboren om voor altijd lief te hebben. En bij baby doen we: De wereld is zoveel mooier met jou.
Ik had bij onze boy een gedichtje gemaakt: zo lief, zo zacht, zo teder en nu al zo'n stoere vent! onze glimlach alsmaar breder we zijn zo blij dat jij er bent En dan hadden we wel wat van die standaardzinnetjes verder... Bij nummer twee ga ik weer zelf in de pen denk ik... hoewel het nog wel even zal duren voor ik echt inspiratie heb, dit gedichtje kwam ook pas heel laat
Liedjes!!! Vind ik zelf heel mooi. Een quote uit een mooi liedje. Mijn broer had voor zijn eerste kleine meid die Anna ging heten: "Er waren mooie baby's bij, maar niet zo mooi als jij, Anna" Ik kan zo weer janken als ik dat liedje hoor in mijn hoofd. Zo mooi! Voor de tweede meid hadden zij: "Love your princess, so she will find loving princes familiar" Een quote van een Alanis Morisette nummer Ik ben zelf ook vollop aan het zoeken en luisteren. Ik heb inmiddels een favoriet, "Daugthers", van John Mayer, maar mijn vriend moet er nog even goed naar luisteren. Ook mooi: Quote uit "Red Robin" van Clark Richard She is just a baby Shes our little girl Shes got lots to learn Though she is sure to know That well quietly spot her Anywhere she goes
we hadden voor onze draak de volgende tekst: "niks ooievaar... niks kolenveld! papa heeft met mama gestoeid, en daaruit ben ik nu gegroeid." we zijn nog niet bezig geweest voor de baby, maar dat komt binnenkort wel
Hoera, het is gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren! Vind ik ook briljant en gaan we er zeker inzetten
Wij hadden: Verre reizen zijn bijzonder Maar wie had ooit gedacht Dat het grootste wereldwonder Gewoon thuis op je wacht
Toevallig gister het kaartje voor ons meisje gemaakt met daarop de tekst: Er zijn zoveel mooie dingen in het leven, zoveel dingen die je verbaasd doen staan. Maar het mooiste is een nieuw leven, wat uit liefde is ontstaan.
Wij hebben deze keer: Prachtig,mooi, Eigenwijs en stoer. Met trots presenteren wij: ........ Onze lieve kleine broer!
Leuk allemaal! Ik heb ooit ergens een tekst gezien dat eindigde met iets als 'we leren je leven'... Het stond veel mooier verwoord hoor, maar kan het niet meer vinden. Iemand enig idee?
Wij hadden die ook bij de eerste, bij dit kindje komt dit op het geboortekaartje: Als liefde leven wordt Krijgt geluk een naam
Wie wilt mij helpen? ik ben zelf aan het dichten geslagen en hoor graag wat jullie er van vinden, wat er mooier kan en waar jullie een punt of komma zouden zetten. Uit twee harten een derde hart ontstaan, nu is het tijd om als gezin verder te gaan. Met liefde gemaakt, veel liefde te geven. Geniet van alle avonturen in je leven!
Ik had de 4 zinnetjes onder elkaar gezet, ik zal zo kijken of ik dat via de computer wel weer voor elkaar krijg. Want zoals het nu staat is mijn bedoeling natuurlijk niet.
Uit twee harten een derde hart ontstaan, nu is het tijd om als gezin verder te gaan. Met liefde gemaakt, veel liefde te geven. Geniet van alle avonturen in je leven!
Het zal de hormonen wel zijn maar ik kan de gedichtjes niet met droge ogen lezen Als ik eraan denk dat er straks zo'n liefdevol gedichtje of zinnetje op het kaartje van onze zoon staan dan smelt ik al