toen vorig jaar oktober de nieuwe keuken is geplaatst, was ik al niet blij met de kleur coating op de achterwand van de keuken. Ik had lichter willen hebben, dit lijkt paars door te schijnen. Nu ga ik hem opnieuw verven, niet meer een vlak maar de hele achterwand. Welke kleur zouden jullie doen? Ik kom er maar niet uit.. alles wit, lichtgrijs of juist aardig donker zodat het witte eruit springt .. Iemand foto’s en ideeen ?
Er zit rood in dat vind ik niet mooi. Ik zou voor een koudere licht blauwe / groene tint gaan. Bijvoorbeeld wit oceaan of dauwblauw van flexa.
Idd dat rode is in mijn ogen een paarse gloed, niet mooi vind ik, Hihi. Die kleuren die jij aangeeft zijn alleen blauwe kleuren en dat past echt niet bij mijn interieur. Ik heb een Scandinavisch inrichting en beel met zwart, grijs en wit
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Misschien kan je een foto vanvdichterbij plaatsen, denk dat je dan de kleur beter kan zien. Ik denk dat groen/grijs heel mooi is (bijv. zink grijs van karwei) of anders warm grijs (ook van karwei). Eigenlijk foen alle pasteltinten het goed bij een Scandinavisch interieur. Heart Wood is de modekleur van 2018, dus dan ben je gelijk helemaal hip
Ik zal morgen even een foto maken van dichtbij, zodat jullie de kleur beter kunnen zien. Ga morgen maar even kleur staaltjes halen. Wie weet kom ik er dan uit