rolluik

Discussion in 'Baby en dreumes' started by joel, Jun 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    t zegt t al

mijn zoontje word vroeg wakker en heeft zo momenten met later maar merken als donkerder is af en toe beter gaat. we wilde al rolluiken maar nu wil ik t graag voordat ik beval ivm baby dalijk voeden rond 3 a 4 denk ik en dan 6 uur zou hij komen en iets later weer baby pff da word zwaar ahah maar

hebben mensen er ervaring mee dat hun kindje er beter door sliep.

groetjes

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij hebben hier al rolluiken op de babykamer zitten.
    We hadden ze niet altijd naar beneden, zeker in de winter niet, maar toen hij 's ochtends steeds iets eerder wakker werd hielp het wel.
    Zowel 's nachts als overdag (daar wel voorzichtig mee zijn ivm dag-nacht-ritme).

En het houdt ook de warmte nog eens beter buiten dan gordijnen/rolgordijnen.

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Wij hebben ook rolluiken op de slaapkamers... Door het schilderwerk en plaatsen van een nieuw rolluik was het rolluik op mijn dochter haar kamertje er 3 weken vanaf en slapen was een drama!!!
    Ze slaapt er gelukkig erg goed mee en daardoor slaapt ze ook langer uit...

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Wij hebben ook rolluiken in 1e instantie voor tegen de zon, maar we hebben ook veel profijt ervan dat het lekker donker wordt in zijn kamertje. Als je het mij vraagt ideaal!

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,572
    113
    Emma werd midden in de winter toch nog om half zes wakker. ( zaten we dan met een duffe kop op de bank met de teletubbies aan)
    Ik heb ook gelezen dat je moet oppassen met het kamertje midden op de dag verduisteren. Zo wennen ze er niet aan om met licht in slaap te vallen.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Hier worden binnenkort ook rolluiken op de slaapkamerramen van de kinderkamers geplaatst, die liggen de hele middag en avond pal in de zon, dus we doen het in eerste instantie tegen de warmte.
    We zullen zien of ze er ook langer door slapen.

7. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ok ben beniewd. heb ze net besteld maar voor overdag hoeft t niet maar hij is al 19 maand en overdag doe ik gewoon gordijn dicht en dat gaat goed maar idd als baby moet je dag nacht ritme hebben ja en zal hem overdag ook niet snel dicht doen of alleen tijdens slapen omhoog anders is t weer warm.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, of niet helemaal laten zakken, dat er nog licht tussen die kiertjes heen schijnt, is het ook niet helemaal pikkedonker.

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Hier wordt langer geslapen met rolluik. Op onze eigen kamer hebben we geen rolluik en als hij eens bij ons ligt of als we hem 's ochtends na de fles bij ons laten liggen, slaapt hij meestal korter. Wordt in ons bed ook eerder wakker dan op zijn eigen kamer.

10. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Verduisterend rolgordijn kan toch ook prima of wil je took tegen de warmte? ALs t alleen voor t verduisteren is; lijkt me een rolgordijn wat goedkoper...

11. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja da klopt maar die was op zijn oude kamer ook dik 200 euro en zowiezo voor warmte vind ik t ideaal wan tik ooit echt benauwd en hij zweet snel en is snel klammig maar altijd weer investering in huis he haha gaan mis over jaar weg maar ja voor een raam van 170 bij 160 was hij 320 euro dus viel mee vond ik.

en stel dat ik t voor donker deed dan heb je toch meestal wel dat er wat door komt, heb al zonverduisterd grodijn en komt ook licht onder en langs

ben echt benieuwd dan maar j ga er maar niet van uit want hij is meestal ook xzo klaar wakker pff en dat zo vroeg maar nu geef ik beetje melk in bed en slaapt hij toh nog wel ooit ff een uurtje dus wie weet

Share This Page