Beginnen met hardlopen

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, May 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Om mijn conditie na de bevalling weer wat op te pakken wil ik graag gaan beginnen met hardlopen.
    Nu heb ik dit ooit al eens gedaan met evy- start to run, maar nu hoorde ik ook dat hier een Nederlandse versie van is met Renate Wennemars.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Nee ken ik niet , gebruik zelf runkeeper.
    Succes in ieder geval!

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ken het ook niet.

Denk dat de hardloopprogramma's niet zo veel van elkaar verschillen.
    Ik loop zelf met Evy 2006 én zet RunKeeper aan om mijn route/tijd bij te houden.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh! Evy! Dat was het! Haha, die was Belgisch toch?
    Daarmee heb ik ooit het hardlopen opgebouwd. Vraag me nu af hoe ik dat ooit heb gekund, ik ben echt kapot na een paar honderd meter;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb les 6 gehad en zit nu te wachten tot mijn pijntjes weg zijn.... al 1,5 week. Ik ga toch maar eerst eens goede schoenen aanschaffen en pak het dan weer op.
    Ook Evy trouwens. Over die NL variant niets gehoord, maar ik hoor die Belgische wel graag praten ;)

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Im moest afvallen zo'n 3 jaar geleden. Ben toen zelf gaan starten en kon na 2 maanden 3 km lopen. Ben toen ook 17kg kwijt geraakt. Ben nu weer te zwaar en heb er nu nog weinig aan gedaan (lees: sporten) sinds mijn dochter geboren is. Langzaam aan de afgelopen anderhalf jaar is er 9 kg af door stoppen met snoepen.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Evy is inderdaad die belgische! Maar die heb ik al zo vaak gehoord... (vooral de eerste paar lessen... ben nogal vaak opnieuw begonnen:))

Heb de Nederlandse versie inmiddels gevonden en begin volgende week met hardlopen! Gister al even een rondje zonder programma gelopen maar merk wel dat ik echt 0,0 conditie heb!:$ Dat wordt nog een zware dobber dus ;)

kwebbel:
    Kijk! Dat zijn de positieve verhalen!

Share This Page