rolluiken tegen de kou, werkt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door 0Zebra0, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bedankt voor de reacties, we gaan er toch maar voor
    had al wat offertes binnen gekregen , en inderdaad prijzig maar als het echt werkt vind ik het dat bedrag wel waard
    en ja t is een huurwoning maarja ook daarin moeten we het warm hebben he :p

2. Onje

Onje Niet meer actief

Heb je houten kozijnen? Zo ja kijk eens of je kit werk niet uitgedroogd is, of het celband nog goed zit. Zit er geen condens tussen het glas?
    Als het hout is en je latten ed sluiten niet meer goed aan kan het ook zomaar zijn dat de kut tussen het glas uitgedroogd is, hierdoor verliest het glas haar isolatiewaarde.
    Als het dubbelglas er al heel lang in zit denk in tientallen jaren dan heb je zulk oud dubbelglas dat dit gewoon weg niet isoleerde en eigenlijk gelijk is aan enkelglas.

Heb je al bij je woningbouw geïnformeerd ? Vaak kan je dmv huur verhoging ( bij een gemiddelde woning zal dit tussen de 30&50 euro zijn) dubbelglas laten plaatsen

3. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons merk je het heel erg goed! Ze zijn er nu even af ivm een aanpassing aan ons huis maar dat is erg koud!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Onje, alles is nagekeken van kit etc , dubbelglas zit er inderdaad al jaren in maar de woningstichting wil er helaas niets aan doen omdat het volgens hen allemaal goed is, zeker bij een energielabel F
    condens tussen de ramen volgens mij niet, maar ik ga er morgenochtend op letten!
    heb nu de verwarming alweer een uurtje branden dus nu kan ik het niet zien.

In de ochtend zijn de ramen hier aan de binnenkant wel altijd iets nat/vochtig. als de verwarming weer wat hoger staat trekt het weg.
    heb m nu de nachten op 16 graden staan anders is het me echt te gek om de hele nacht de verwarming te laten branden

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vraag het ook even na bij je huurder. Volgens mij moet je daar toch wel toestemming.voor hebben.

Hier snachts de kachel altijd op 19 graden vind 16 ook wel erg laag.

Deel Deze Pagina