Van het weekend heb ik onderstaan jurkje gekocht, maar nu weet ik niet zo goed hoe ik het kan combineren. Niet alleen qua kleur, maar ook zodat ik geen blote armen meer heb. Ik wil hem namelijk gewoon in het dagelijks leven kunnen dragen en niet alleen als ik uitga ofzo. Dus, modewonders help mij http://www.orsay.com/media/catalog/product/cache/allstores/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/1/41081138_24c4ba5e78a99cc4f6104ef064ace1fd.jpg
Zwart, wit, creme Soepel vallent jasje of colbertje erbij Bekijk bijlage 429902 Het is geen bordeaux als op de foto maar wel een bordeaux/bruinige kleur.
Wat een ontzettend gaaf jurkje. Is dat leer? Of lijkt dat maar zo? Daar kan heel veel bij. Hoge laarzen met een dikke panty, beide in dezelfde kleur bijv. bruin of zwart. Kort spijkerjasje, colbertje, korter vestje. Het kan er allemaal op. Je kan het sjiek maar ook stoer maken. Gaaf!
Zwart, creme of Bordeaux zou ook mijn voorkeur naar uit gaan.. Leuke panty/legging erbij.. En een losvallend vestje/jasje ?
Hoi, heel leuk jurkje, heb het ook wel eens in mijn handen gehad en nu begin ik er niet aan met mn dikke buik Maar ik zou er niks over dragen maar juist eronder. Een leuke (col)trui in de zelfde tint of kleurgroep en dan ook qua maillot. Of juist zwarte trui zwarte maillot. Korte laarsjes erbij en hoppa!
Bedankt voor de tips Het is nepleer, maar wel heel zacht en soepelvallend. Ziet er ook gewoon mooi uit en niet heel nep ofzo. Ik zat ook te denken aan zwart idd, maar dat leek me wat donker. Maar crème is dan wel een goede optie misschien, alleen hoe of wat dan met maillot/laarzen? Is grijs ook nog een idee? Heb lichtgrijze laarzen.....
Neee niet met deze halslijn. Dat ziet er echt niet uit En nee grijze laarzen staan ook niet mooi. Beige / cognac kleurige of bruine laarzen zijn denk ik het mooist.
Bruine laarzen heb ik wel, maar vind ik niet zo mooi eronder denk ik. Cognackleurige was ik voor op pad geweest, maar in plaats daarvan kwam ik thuis met twee paar pumps (en dit jurkje dus haha) Denk dat ik maar begin met veilig zwart haha. En daarna maar even verder kijken Maar grijs is dus niks? Want dat kwam ik op internet nog wel tegen.... Nou ja, maar even kijken van het weekend ofzo.
Ik zou er absoluut niet iets onder dragen. Dat haalt meteen de seks uit het jurkje en tover je jezelf in een veredelde huismus. Ik zou er een kort getailleerd jasje over dragen. Zoiets als Bosi aandraagt, die kleurspeling daarvan is weer helemaal hip. En geen hoge laarzen maar nauwsluitende enkellaarsjes en een 60 denier licht glanzende zwarte panty. Jong en fris.
Dan hou ik het bij zwart Jasje moet voor mij inderdaad wel getailleerd zijn... Ik ben niet een van de slankste, maar heb (gelukkig) wel een slanke taille. Als ik iets wijds aandoe lijk ik echt stukken dikker dan ik ben. Tijd om mn kast te gaan plunderen, ik moet nog wel een kort zwart jasje hebben (meerdere waarschijnlijk ). En heb enkellaarsjes en gewone mooie zwarte laarzen (niet tot kniehoogte, dus misschien wel een optie).