Helemaal mee eens! Ik vond rolschaatsen vroeger ook super leuk en heb als puber van die leren rolschaatsen voor volwassenen gekocht. Fantastisch! Mijn dochter van vier had het er ook steeds over dat ze graag wilde rolschaatsen, dus voor haar een paar rolschaatsen gekocht en mijn eigen rolschaatsen uit het stof gehaald en schoongemaakt... en daar gingen we! Nou ja, dat klinkt een stuk stoerder dan het was want mijn dochter werd bij wijze van spreken ingehaald door slakken, maar we hadden wel lol en mijn dochter was super trots. En ik zag aan de buren die naar buiten keken en automobilisten die langsreden dat ze het alleen maar leuk en vertederend vonden. Als we het wat vaker doen, zal je zien hoe snel ze van de zomer kan en dan kunnen we echt stukjes samen rolschaatsen. Heb er nou al zin in!
Doen!! Heb ze al jaren en ga met mooi weer regelmatig skaten. Ik kan het ook wel goed dus vindt het heerlijk. ik vind skeelers juist weer verschrikkelijk en dat skate ook niet lekker. Ik heb ze met roze wieltjes en paarse veters. En ja ben 31
Je staat pas voor gek, als je denkt dat je voor gek staat! Het is dat ik het echt niet durf ivm vallen en ik heb zo geen tijd voor blessures , anders zou ik het ook doen!
Als ik een moeder en een dochtertje op rolschaatsen zou zien zou ik denken: "Wat een leuke moeder, dat ze samen met haar dochter rolschaatst.."! En nu ik dit zo schrijf.... zou mijn zoontje rolschaatsen ook leuk vinden? Waar koop je rolschaatsen? Ik zie overal alleen maar skeelers....
Gewoon doen. Kijk. Als IK het zou doen, ja dan sta ik voor schut. Ik ga namelijk op 100 meter zo'n 30 meer op m'n bek of hang dubbelgevouwen om een lantaarnpaal heen dus ik doe het niet.
Devilschase, dat zie je verkeerd. Wat jij dan doet is mensen laten lachen.Dat soort lach sessie's kosten een hoop geld en jij geeft ze dat gratis.. dus eigenlijk ben je dan een wereldverbeteraar. TS: heerlijk toch. Als iemand al kijkt zullen ze eerder lachen van wat leuk en oo die goede oude tijd als je voor schut vinden staan/rollen. Niet druk over maken en lekker doen.
Naar aanleiding van dit topic sta ik ook weer op de rolschaats Man en kinderen mee en hoppa, gezellig familie-uitje en nog gezonde beweging ook!
Dit was vanochtend, niet eens over nagedacht dat het gek zou zijn. Ik vind rolschaatsen fijner dan inlineskaten. Die van mij hebben trouwens aan ieder kant 2 groene en 2 paarse wielen en lekkere gekleurde veters Gewoon doen dus!
Hé, theepot, waar heb je die flappen vandaan die op de neuzen van je schoenen zitten? Lijkt me reuze handig ter bescherming...