Ik heb eigenlijk 2 dingetjes, Afgelopen woensdag had ik een hele bult bij m'n oor richting m'n nek, deed echt zeer met kauwen van harde dingen en dit was na een paar uur weer over en de bult was weg.. Nu vanmorgen maakte ik een kokhals bewegen met m'n mond omdat ik misselijk was vanmorgen en opeens kreeg ik hetzelfde weer terug.. Nu weer een hele dikke bult bij m'n oor naar de nek toe, wat zou dit kunnen zijn? Om hier nou mee naar de doketerspost te gaan? Kan morgen wel langs de huisarts maar grote kans dat die dan weer weg is. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? M'n dochter heeft allemaal vlekjes/stipjes in d'r mond en zegt met drinken dat het pijn doet, voeg even een foto toe, iemand die dit herkent?
Ik zou gewoon morgen even naar de dokter gaan met beide.. Bij jou klinkt als een klier, vaak een teken van infectie Bij je dochter lijkt op een milde keelontsteking. Maaaaaaaaaaaaarrrrr ik ben absoluut geen medicus😉
Zou persoonlijk niet mijn medische dingen besrpeken op een forum, daar hebben dokters een spreekuur voor. Of je belt eerst even, dan bepaald de assisent of het nodig is even langs te komen of eerst aan te kijken.
Hier ga je potverdorrie toch niet voor naar een HAP. RaRa waarom de zorgpremies maar blijven stijgen pff
Reageer je niet iets wat overdreven? Chill, het is zondag Voor zover ik weet kan je altijd overleggen met de hap en dan kunnen zij besluiten of je kunt komen. En wat betreft de zorgpremie, daar ligt het niet aan, dat is niet de reden waarom het stijgt. Verdiep je eerst voordat je dit soort uitspraken doet Ts: je kan altijd contact opnemen met de hap bij twijfel. Soms is een telefonisch consult al voldoende. Sterkte!
Ze had woensdag al die knobbel en dan op zondag naar de hap bellen?? De hap is bedoeld voor zaken die niet tot maandag kunnen wachten. Dit lijkt mij niet iets waarmee je niet even nog een dagje zou kunnen wachten.
Gewoon morgen de huisarts bellen. De HAP is voor spoed. Op een forum kun je geen medisch advies van artsen verwachten.
Naar mijn inziens kan je altijd telefonisch overleggen met de hap. Ik bedoel, als je al op zp opzoek gaat naar een arts dan is het blijkbaar belangrijk genoeg! En dan laat ik in het midden of het spoed is, het is in ieder geval belangrijk voor TS.
Misschien is ze ook vooral benieuwd wat het is en niet eens heel erg bezorgd? Ik ben het met de rest eens; de hap is voor spoedeisende dingen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten. En qua kosten; een gewoon consult bij de huisarts kost 9 euro, bij de hap kost een consult ongeveer 90 euro. Zo ook met een telefoontje; naar de huisarts 4,50 euro, maar de hap 25 (óók als je alleen de assistente spreekt!). Ts, sorry, heb er verder geen verstand van, succes ermee!
Zou kunnen idd dat ze vooral benieuwd is. Maar dan blijft mijn advies gelden. Uiteraard zullen de kosten hoger liggen, maar als zij de inschatting maakt dat ze moet bellen, moet ze dat vooral doen. Inmiddels is het bijna maandag en kan ze gelukkig naar haar eigen ha. Dus iedereen kan met een gerust hart gaan slapen en er zal (hopelijk) niet 'onnodig' gebeld gaan worden met de hap