traktatie 2 jarige.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door boxertjes, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik heb eigenlijk twee vraagjes.

1: dochter mag voor het eerst trakteren op het kdv maar het moeten van die droge kinderkoekjes zijn. mag geen cake of snoepje of wat dan ook. maar hebben jullie een idee wat ik hiermee kan? ik kan moeilijk gewoon iedereen een pakje koekjes geven. wil er wel iets leuks mee doen dan maar ik ben niet creatief. heeft er iemand een leuk en makkelijk idee?

2: ik vind het ook leuk om de kindjes die thuis op de verjaardag komen iets leuks/lekkers mee naar huis te geven. wat geven jullie dan mee?

alle tips zijn welkom , ze is volgende week jarig.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    1: samen koekjes bakken en versieren...zandkoekjes

2: Ik had een beker waar een kleurplaat in zat ( zo in de beker zelf) daar zitten dan kleurtjes al bij. En ik had er toen 2 spekjes in gedaan

3. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    kijk hier maar eens...

ik vind deze heel sprekend en leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• nemo.jpg
      nemo.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      1.740
  4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Moet het perse koek zijn?

Mijn zus had voor haar dochter een kartonnen bekertje gevuld met stukjes fruit. Parapluutje dr op en voila, een leuk lekker en verantwoorde traktatie.

Ik had zelf voor onze zoon een kartonnen doos met daarin kleine kartonnen schatkistjes (ik geloof dat mijn man die bij kruidvat had gehaald) En die kistjes had ik gevuld met doosjes rozijntjes en doosjes gedroogd fruit (de jip en janneke van de Hema)

5. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ja het moet perse koek zijn, ik vind het ook vreemd, ik wilde graag sprookjesboom cakejes bakken maar mocht niet.

ik ben even aan het kijken op de site die net is doorgegeven door o o bloem. heel leuk, heb hem meteen bij mijn favorieten gezet.

6. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Wij hebben de kindjes die op dr verjaardag waren een leuk kartonnen bekertje meegegeven met daarin 2 snoepjes, 2 spekjes, een doosje met gedroogd fruit (hema) en een ballon. Verder geen ervaring met creche traktaties, maar vind de visjes hierboven wel erg leuk!

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    maar tussen cake en fruit zit wel nog een verschil.
    Misschien moet je dat anders nog eens navragen.

Cake mag niet zomaar iedereen ivm de verschillende ingredienten die erin gaan.

8. fafa

fafa Niet meer actief

kan me ook niet voorstellen dat een koek móét en fruit (of groente) niet mág :(

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb voor mijn dochters tweede verjaardag verpakte mini-ontbijtkoekjes getrakteerd in de mond van Koekiemonster.

Bijgevoegde bestanden:

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.868
    113
    Ik kan me ook niet voorstellen dat fruit niet zou mogen of anders misschien een klein cadeautje als een boekje of een badspeeltje ofzo? Maar met die koekjes kan je ook best veel, inderdaad bv. met Koekiemonster of een ander figuurtje er op plakken oid.

Kindjes die thuis op de verjaardag komen geef ik (nu nog) niets mee. Die zijn ook allemaal nog zo klein en begrijpen het amper...vind het dan dus niet zo nodig. Later bij kinderfeestjes wil ik het trouwens ook zo min mogelijk doen, maar ik wil wel bij het feestje iets met ze maken wat ze mee kunnen nemen.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja ik neem toch aan dat bv fruit wel mag.. ?
    Ik wil zelf deze tracteren binnenkort; Cute Food For Kids?: Babybel Cheese Ladybug
    Koekjes kan je i.d. leuk inpakken zoals hierboven bijvoorbeeld. VOlgens mij hebben ze bij de hema ook kant en klaar verpakkingen die leuk zijn

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk!
    Staan sowieso grappige ideetjes op die site.

13. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Of je neemt de nijntjekoekjes en dan doe je om elk pakje (per twee verpakt) en lintje met daaraan een fotootje van je dochter en op de achterkant een leuke tekst (hoera xx is x jaar)

14. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik ben er uit , ik maak bumbas met krentjes. nu nog iets verzinnen wat ik de kindjes mee naar huis kan geven??

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sate prikker, steek vormpjes uit van kaas, worst en komkommer ofzo...en maak er iets leuks van...

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Een kleurplaat. Waarom wil je ze eigenlijk iets mee naar huis geven? Die kindjes zijn toch niet jarig?

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik maak volgende week een muisje van eierkoek.
    Eierkoek doorsnijden, beetje boter ertussen, dropstaart, en je hebt n muis. (Oren van eet papier) Op google te vinden!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, ik snap ook nooit zo dat en en. En iets te eten en een cadeautje. Ik vind alleen iets te eten genoeg. Maar goed dat ben ik.

Deel Deze Pagina