Tot vanmiddag dachten wij een meisje te mogen krijgen, maar bij de 20-weken echo kwam er duidelijk een jongen in beeld!! Namen die ik leuk vind: Joost Maarten Thijs Jeroen Luuk/Lucas Daan Hidde Maar deze zijn in een eerder stadium helaas al door mijn man afgekeurd... - Max 2/3 lettergrepen - ‘Normale’ namen, geen gekke spelling of moeilijke uitspraak Ik zou het heel leuk vinden om jullie ideeen en suggesties te krijgen!
Jeetje dat is ook wat dat het opeens toch een jongen blijkt te zijn ! Al een beetje aan het idee gewend geraakt? heb zelf een andere smaak dan de smaak die je noemt maar ga een poging wagen: Toon Jurre Stijn Jasper Stan Thomas Mark Erwin Bram
Timo Niels Jens Sten Loek Koen Jorn Sander Pieter Tygo Marijn Jacco Sil Faber Lieuwe Wessel Menno Abel Steijn Pepijn Joren Kay Ties Mees Stefan Mika
Even na gedacht voor jullie En Bij ons stonden sommige van deze op het lijstje: Fedde Liam Nolan Luke/ Lucas (geweldige naam maar helaas heet onze buurjongen al zo) Rowan Wes Logan Noud Mike/Mick/Nick Mart Dex? (Bram)
Aron Bastiaan David Elias Fedde Ferre Jasper Julian Julius Jurre Lester Olivier Pepijn Quinten Ravi Roan Sebas Tobias
Emiel/Emil Ivo Steven Otte Duuk Teun Dennis Youri/Joeri Jacco Tijmen Tieme Timme Rens Wout(er) Tim Jurre Justus Niels Mark Kristian Floris Jorrit Jort
Wauw wat veel namen al! De allerleukste hiervan zijn helaas al ‘bezet’ in onze nabije omgeving. Zoals Dennis, Niels, Sander, Jasper etc.
Milan Rens Jord / Jort Julian Mees Brent Stijn Demian Siem Kjelt Mike Michel Michael Michiel Dave Alex
Tom Bart Lars Paul Sjors Sjoerd Jochem Vincent Daniel Kevin Robbert / Robert Marcel Justin Pascal Timon Martijn Willem Arjen / Arjan Remco Marco Ramon Frank Roel Erik Jelle Bryan Casper / Cas Jordy Bjorn Chris Freek Joris Wout Joep Ruud Hugo Joël Harm Sven Huub Twan Rick Ralf Sam Rob Ron Bas Job Bob Pim Max Ben Roy Lex
Neil misschien ? Jesper Maarten Bart Joep Jurrian Kees Julian (weet niet of er dubbele tussen zitten )