Met de feestdagen in het vooruitzicht begint het brainstormen voor passende cadeautjes weer. Wat zijn nou leuke en geslaagde cadeautjes voor het dobbelspel? En welk budget spreken jullie af?
Ik lees even mee. Wij doen voor het eerst dit jaar met de familie, opdracht is: genderneutraal en geschikt voor leeftijden tussen de 21 en 90, geen eten ivm verschillende allergieën, budget 5 euro. Uitdagend dus
December kraslot doet het hier altijd super (is 5 EUR geloof ik) Wij doen normaal gesproken 3 cadeautjes van rond de 5 EUR elk.
Krasloten, december kalender, Staatslot, snoep etc Voor dit jaar heb ik vast klaar liggen: Klein flesje hema bubbels Tony's chocolonelys reep We kopen cadeautjes voor 10 euro p p
Het is ook altijd leuk om er iets bij te hebben wat juist niemand wil hebben.. Iets héél groots (wat dan natuurlijk weer mee naar huis gezeuld moet worden, een baal hooi of een oude televisie met zo'n beeldbuis erachter of zo) of iets heel lelijks wat bij niemand in het interieur past... Qua leuke dingen: mooie waterkaraf, lekkere verse thee met thee ei, happy socks, zak drop
Een cadeaubon, bloembollen, vogelvoer, iets voor kerst, dvd, boek/tijdschrift, filmpakket (foute dvd, zak chips, flesje cola oid), bakkerpakket (krentenbollen, koek, crackers van de bakker), pakket met een assorti droge worst/kaas... Zoiets?
Wij doen altijd voor 10 euro en dan 3 cadeau's per persoon. Vind zelf altijd dingen van Rituals top. Of wat fijns van Cook en co. Of een cast puzzel. Een boekenbon. Een leuke olijfhouten snijplankje. Bento accessoires. Dubbelwandige espresso kopjes. Nieuwe ovenwanten. Ik kan eindeloos doorgaan, vind het altijd zo moeilijk kiezen, vind te veel leuk haha.
Bij ons doen de interieur dingetjes (kaarsen, waxinelichthouders enz.), snoep en krasloten het altijd goed. Vorig jaar zat er een goedkope staafmixer bij, maar kennelijk had iedereen 'm nodig. Er is nog nooit zo fanatiek gespeeld
Wij deden een leuk kado uit een winkel, en een kado van zolder! Gewoon een lelijk iets uit je berging Zo heb ik eens bij vrienden een kinderboek van hun zolder ingepakt! Toen het uiteindelijk werd uitgepakt zij ze zo leuk " oh die had ik ook vroeger", ik plaste bijna in mijn broek toen ik zei dat het ook de hare was!
Kruidenmix om een dip van te maken, speciale jam (van bv Oil & Vinegar - framboos en choco), kruik, yahtzee blok + dobbelstenen, weekkalender (bij van die kleine tijdschriftenwinkeltjes voor 6)
- Zo'n vogelhuisje met een pot pindakaas erin - Kerstartikelen - iets lekkers - windlichtje of iets dergelijks - een kookboek - zo'n pot met alleen meel en suiker of iets dergelijks waarbij je nog boter en ei moet toevoegen voor koekjes bakken bijvoorbeeld. etc...
Hier doen we met schoonfamilie t dobbelspel en ik haat het zo erg. Maar goed. Krasloten kalender, douchegel van rituals, kleding bon, sokken. Wij doen 2 cadeautjes. 1 voor man en 1 voor vrouw. Max 10 p. Stuk.