Hoi heb een vraagje. Ben ik dec uitgerekend en m`n man is begin januari jarig. Dus ik wil eigenlijk voor ons ukkie komt nog iets voor z`n verjaardag doen. Gewoon iets romantisch een lief leuk cadeautje of een verrassing van mezelf. Heeft iemand tips? Lekker uit eten en bios.. Ja dat doen we al best vaak dus wil iets echt heel speciaals.. Groetjess
Volgens mij is dat gewoon onzin toch? Valt ook niet te controleren * nee,die daar links dat is mijn ster, net voorbij dat groepje sterretjes*
vind 35 euro voor een zogenaamde ster ook wel heel erg duur, maargoed ieder zn ding, sommige mensen vinden het idee heel erg mooi
nee joh dat is hem toch niet, ik dacht namelijk die andere die daarnaast Hahah nee sorry niet mijn ding. Dan geef ik mijn man wat tastbaars. een origineel cadeau. Hmm is je man wel van de snelle dingen? DOe hem een vliegles cadeau?! Of euuhh luchtballon varen! Hoiw romantic! (L)
Haha ja wel heel romantisch zo`n ballonvaart maar niet met een zwangere buik en dit weer denk ik haha En vliegles nee dat is niks voor hem.. Toch bedankt
- Een dagje racen op zandvoort - Weekendje weg - Kookworkshop - Fotoreportage en de mooiste op een linnen doek
ik heb mijn vriend toen een gouden hangertje gegeven waar de naam van ons zoontje opstond. met een bon erbij dat hij de datum van de geboorte erbij kon laten graveren. Hij was er heel erg blij mee. Groetjes, Miranda
Hoi bedankt voor de reacties. helaas is door zijn werk het niet mogelijk om sieraden te dragen en in t weekend draagt hij ze ook niet. Hij heeft niet eens z`n trouwring meer om groetjess
Kun je niet naar een fotograaf om een paar mooie foto's van jezelf en je zwangere buik te laten maken? Een van die foto's kun je dan op canvas laten drukken en hem cadeau geven.
of gewoon heel ouderwets een liefdesbrief schrijven van een paar kantjes vol hoeveel hij voor je betekent.. hoeveel je van hem hou etc.. Dan zorg je dat als hij thuis komt alle kaarsjes aan staan ( in bv vorm van een hartje ) met de brief daar midden in. Haardvuurtje aan lekker muziekje erbij. Hahah ik zou zwijken!
p.s het zijn meestal de kleine dingen die het hem doen. Een ster kan hij niet bij zicht dragen, maar de liefdesbrief ( kaart ) kan hij altijd bijzich houden en terug lezen!