uitzending gemist

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    AGhh sorry moet ff mn frustratie kwijt ;) hahaha

ik wil ff babyboom via uitzending gemist kijken, vorrige x ook een x gedaan en ging allemaal prima (via de oude site)

nu via de nieuwe site voor het eerst, en nu moet dat stomme filmpje wel elke 10 sec opnieuw laden, en je kan hem niet ff op pauze zetten zodat ie helemaal kan laden en dat je daarna rustig kan kijken nee dat gaat niet!

pff heel irritant, ook heb ik niets anders open staan dan dat en zw pagina, lijkt mij niet dat het daardoor zou kunnen komen?

grr heel irritant dus haha

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    aghh nu is het zelfs elke 2 seconden!

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik denk dat je beter via de babyboom site zelf terug kunt kijken

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    owww haha ik wist niet dat dat ook kon.. ga het gelijk proberen! thnx!

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm maakt dus niets uit helaas! word via de site ook doorgestuurd via uitzend gemist.. en nog steeds doet ie het.. echt pff heel irri haha

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat irritant zeg! Ik heb het ook wel eens met gemiste programma's (teen mom) op mtv. Maar dat lijkt echt aan de site op sommige momenten te liggen...

Succes!

7. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    probeer het eens via YouTube, wil wel eens beter werken.

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind het irritanter dat je tegenwoordig voor veel dingen al moet betalen.

als wij dat stotteren hebben dan houden we het scherm klein dan is het meestal niet.

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het scherm ook klein gehouden maar hielp ook nog niets,

nu stond er onderin de site het balkje, ga naar oude site

dat heb ik toen gedaan, en via daar heb ik het filmpje opnieuw geopend en kon gelijk zonder problemen kijken! lekker maf maarja, was er wel blij mee

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja lekker maf inderdaad. zo zie je maar weer dat elke vernieuwing nog geen verbetering is.

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er vorige keer ook last van, gewoon op de site van babyboom zelf. Heel irritant inderdaad. Ik heb de keer erop het programma zelf maar opgenomen.

12. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Je kunt onderaan ook op een icoontje klikken voor instellingen. Daar kun je ook voor een lagere resolutie kiezen, vaak kun je dan ook zonder stotteren kijken.

13. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Ja, dat stotteren, vreselijk irritant. Ik kijk vaak later nog eens, of het dan beter gaat.

14. Publieke Omroep

Publieke Omroep Nieuw lid

27 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mupet e.a.,

We hebben de aflevering die je omschrijft even bekeken en geen afwijkende dingen kunnen vinden. Het probleem dat je aanstipt kan te maken hebben met een storing die we zondag ondervonden. Als dit probleem echter altijd speelt zijn er een aantal dingen die je kunt doen die je verbinding (hopelijk) verbeteren.

Zorg er voor dat eventuele andere streaming- en downloadprogramma's gesloten zijn. Dit wil, vooral als je internetverbinding wat trager is, nogal eens helpen bij het verhogen van het kijkplezier.

Ook is het wellicht raadzaam je tijdelijke internetbestanden eens te verwijderen en je browser te herstarten. Dit doet vaak wonderen!

Ik hoop dat je/jullie hier iets mee kunnen.

M.v.g

Geert,
    Webcare Publieke Omroep

Deel Deze Pagina