Hoi Ik ben echt een lidl-leek maar nu zag ik in de folder op de site dat er wol/garen in de aanbieding was. dus ik vanmorgen naar de lidl in etten leur en in roosendaal gereden, maar bij beide winkels geen wol/garen Als ik op de site kijk, kun je een regio aanklikken, maar als ik onze regio bekijk staan er een hoop plaatsen op maar niet alle (niet roosendaal bijv) is het dan zo dat alleen die plaatsen die je ziet die aanbiedingen hebben? of geld het over de hele regio? of was ik gewoon voorbarig en moet ik van de week nog even kijken? de aanbieding gelden vanaf vandaag. Dus wie weet dit? thnx alvast
oooooh hoe blind ben ik dan helemaaaal niet gezien, ik ging er vanuit omdat aan de voorkant vanaf maandag stond, dat voor de hele folder geldt sorry voor de topicspam
haha, mijn moeder heeft er ook altijd moeite mee en volgens mij wel meer mensen dus volgens mij is het nog niet zo erg gesteld met je
ik zal maar niet zeggen dat ik de folder echt al 4 x bekeken had ach ja ik ga donderdag dan maar eens langs
Ik ga je in ieder geval bedanken, zonder jou had ik de aanbieding gemist. Donderdag dus naar de lidl. Bedankt!