Help nu was ik met daan zijn plakboek bezig valt de lijm over de krant van zijn geboortedag. Dus nu heb ik een vraag heeft iemand de krant van 2 jan. nog in zijn krantebak liggen? Ik wil je er heus voor betalen maar ik heb er zo de baal in die wie kan me helpen? Veel leifs Fleur
Hmm die is hier onderin de kattenbak beland, helaas... in een uiterste geval, mocht je niemand vinden, kan je ook delen uitprinten toch van een site lijkt me.
Hoi ik kan je niet helpen maar ik weet dat je de krant kunt bellen en die kunnen nog wel een exemplaar je toesturen, tenminste dit kon in verleden wel. succes!
hoi zal hier even kijken tussen de kranten want we bewaren alles voor het inpakken van pakketten laat het straks weten
Wij hebben geen krant helaas Maar je kunt altijd op datum zoeken op diverse kranten-sites en de spraakmakende berichten uitprinten. Ik vind het wel erg leuk... een tijdje geleden kwamen mijn ouders aan met de kranten van mijn geboortedag en een paar dagen erna... echt wel grappig om te lezen wat de wereld, land, plaats op dat moment bezig hield.
Aanstaande Donderdag krijg ik weer een berg kranten van de afgelopen 4 weken. Deze komen uit een supermarkt. De niet verkochte kranten dus. Lijkt me stug als 2 Jan er niet bij zit. Als ik ze moet opsturen stuur me maar een pb-tje.
ik had toen gewoon de krant een emailtje gestuurd. en gevraagd of ze er nog 1 hadden liggen. uiteraard erbij gezegd dat ik gewoon voor wilde betalen, wat schetst mijn verbazing? ik mocht hem gratis hebben! en ze hebben hem nog netjes opgestuurd ook!
De meeste overgebleven onverkochte kranten in de winkel gaan ook gewoon op de oudpapier stapel van de winkel..