Ik wilde heel graag Enya, maar mijn man niet. Daarom hebben wij gekozen voor Boudewijn de Groot- Avond. Elke keer als ik dat nummer hoor, krijg ik weer kippevel.
Bij binnenkomst: - Love is al arround van wet wet wet (hadden we goede herinneringen bij!) Bij tekenen: - Always love you van Wihtney housten Openingsdans: - If that's what it takes van Celine Dion. Wij vonden het ook heel moeilijk, maar na zoeken en nadenken kom je er vanzelf iets tegen wat bij jullie hiirt enw aar je beide kippenvel bij krijgt! Gefeliciteerd trouwens! ksu miek
Bij binnenkomst in het gemeentehuis hadden wij be without you van mary j blige. Zo mooi...kan er nog steeds een traantje bij wegpinken. (Iwe've been too strong for too long, and I can't be without you baby, i'll be waiting up untill you get home, çause I can't sleep without you baby) Aaahh! Zo mooi! Maar wat echt ons liedje is, dat is our hearts will beat as one, van Kane. Dat is in de kerk gedraaid.
Tijdens het moment dat wij en de getuigen in de kerk onze handtekeningen moesten zetten(dus na de ringen) hadden wij 'true colors' van Cindy Lauper. De halve zaal was gewoon aan het huilen was echt een 'kippevel' moment.
Eén van de nummers die we bij het burgerlijk huwelijk hebben gebruikt is deze, "Our Own Love" van Anouk: Our own love (A. Teeuwe / B. van Veen) I'm watching your shadow cut by the moon Peacefull I wait for the dawn These moments in silence are all that I need The softness of hearing you breathe And I know it doesn't get better than this Funny it starts with just one little kiss Baby all I know you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone We've started a home, of our own love Your ups and your downs, powers and fears Your presence fulfills my desire You're all that I wished for You're more than I need, you're right where I want to be I don't ask questions or try to explain Telling myself it just happens this way Baby all I know no, you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone We've started a home, of our own love I don't ask questions or try to explain Telling myself it just happens this way Baby all I know you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone Baby all I know you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone We've started a home, of our own love
Als openingsdans: Have i told you lately... door Rod Steward Bij het einde van het feest: You'll never walk alone in de versie van Lee Towers
wij hebben allebei een nummer uitgekozen. mijn man had enya, weet de titel even niet. ik had Anouk- our own love.
bij het binnenkomen het traditionele muziekje tekenen shania twain (het liedje waar ze eerst in praat) openingsdans chigago - youre the inspiration
ik ben in de kerk getrouwd en toen had ik: butterfly kisses: bob carlisle bij binnenkomst, werd weggeven door mijn vader Fragile: sting, om te laten zien dat ook met een helboel geluk, je nog altijd kwetsbaar bent. Niemand: replay, omdat mijn mannetje kwam in een tijd waarin ik het enorm zwaar had. Verder hadden we nog wat kerkelijk nummers.
Ik ga alles opschrijven en dan ga ik op mijn gemak alles luisteren. Terwijl ik dit typ moet ik denken aan Enigma, mijn mannetje vind dat ook mooie muziek. Misschien is dat ook wel wat, lijkt volgens mij wel een beetje op Enya!
one van u2 bij binnenkomst.....en als grapje had ik vluchten kan niet meer op laten zetten na het ja woord
Wij hadden de volgende nummers in het stadhuis. Bij binnenkomst: Miracle van Gordon. Bij het tekenen: Have i told you lately that i love you gezongen door Rod Stewart. En bij het naar buiten gaan: Angel by my side van Do.
hai hai, wat een mooie nummers zie ik allemaal voorbij komen zeg. wij zijn vorig jaar mei getrouwd in het land van ooit, wie er ooit is geweest wij zijn getrouwd in het roze kasteel en ik kwam binnen op het nummer van The corrs Lough Erin Shore instrumentaal maar super mooi . http://www.youtube.com/watch?v=pcDAife5LOg Ik had ook echt wel een jurk aan die helemaal in de stijl paste en niet in het wit. verder hadden we nog met het tekenen Clock's van colsplay omdat dat ons nummertje is en One van U2 en Keane erg super allemaal dus. Ik hoop dat je het juiste nummertje zal vinden veel succes met het voorbereiden van jullie huwelijk. xxx Jet
p.s. foto van mijn trouwjurk staat in mijn album je ziet alleen de sleep erachter niet helaas. xxx jet