Het is weer zover.. Sinterklaastijd komt er aan, en we hebben bij ons thuis al lootjes getrokken. Nu heb ik dus mijn zus om een kadootje voor te kopen en een surprise voor te maken. Kadootje kopen, geen probleem. Gedichtje schrijven, ook geen probleem, maar die surprise maken... Nu heb ik wel een leuk idee; ze is helemaal fan van Frederique Spigt. Een tijdje geleden was zij op TV in een of ander praatprogramma, en daar vertelde zij dat ze als huisdier dus een GARNAAL heeft. Daar hebben we thuis smakelijk om gelachen en grapjes over gemaakt. Nu wil ik dus een garnaal maken. Maar hoe o hoe maak ik een grote garnaal?? Waar dus ook nog kadootjes in kunnen?? Iemand ideeen??
Miss ballonnen opblazen en dan met papier mache ( geen idee hoe je dat schrijft ) beplakken en dan als het droog is een beetje in vorm zetten en verven ?
Als ik het zou moeten maken, dan zou ik dus een frame maken van fijn kippengaas. Die kan je net zo groot maken, als je zelf wilt en evt. de kadootjes er al in stoppen. Dan kan je met papiermache de garnaal boetseren en als het droog is verven.
Of iets makkelijkers... een aquarium maken met een garnaal erin, doos met blauw verven, plaatje van garnaal erop, klaar hihi
ohhhhh ik ga inderdaad gewoon een frame van kippengaas maken, en dan papiermache er overheen, en dan eens kijken of ik een vieze glibberige panty kan vinden in huidskleur/roze. Oogjes erop, sprieten enzo, komt vast goed!!!