Lieve meiden, ik ben opzoek naar een restaurantje in antwerpen. Het moet heel erg romantisch zijn. Ik heb voor mijn man en mij een hotel geboekt op 24 december op 25 december omdat we 22 december 5 jaar zijn getrouwd. Hij weet nog van niks. Ik heb al 2 restaurants aangeschreven en beide zijn ze gesloten met de feestdagen. Wie kan mij vertellen of en welke restaurants er echt goed en leuk zijn en ook nog eens open zijn met de feestdagen. Mijn plan lijkt nl in de soep te lopen Wie helpt
Wat voor soort restaurant zoek je? Op 24 december kerstavond zijn bijna alle restaurants gesloten of alleen open voor reserveringen. Op 25 december zijn er ook veel dicht maar sommige zijn wel open. Ik kan je wel een restaurant naam geven , het is een spaans tapas restaurant , romantisch interieur en erg lekker eten. www.denegenvaten.be
ik kan me niet meer bedenken hoe het heet! maar het is op het plein in antwerpen( waar al de restaurantjes zitten) . Het is vrij duur eten, maar ohhhh wat ontzettend lekker en ook nog eens romantisch.
Hahahaa, was het restaurant tijdens de eerste date van m'n vriend en ik Je kan eens een kijkje nemen op resto.be en dan zoeken op Antwerpen. Vaak staan er de links van de restaurants bij en kan je dus meer info vinden of vragen...
Dank jullie wel meiden! Ik vraag me alleen af waarom horeca op zulke dagen dicht is....je zou toch zeggen dat ze dan juist bakken met geld verdienen? Half NL gaat uit eten met kerst
Plus dat veel mensen het risico niet willen nemen dat ze moeten blazen onderweg van restaurant naar huis. Liever een glaasje thuis drinken dus...