Romantisch super-de-luxe hotel gezocht!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MvLiam, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben er nog niet geweest maar toen ik vorige week een beetje aan het rondkijken was kwam ik dit tegen en dat vond ik er leuk uitzien:

Hotel Charl's

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik ben al een paar keer in het Kurhaus geweest maar vond het nou niet bepaald 'romantisch'. Heb ik dan helemaal verkeerd gezeten? :(

3. Female

Female Niet meer actief

Dat denk ik, ze hebben wel heeel mooie kamers nl.
    En waar heb je gegeten? In de kurzaal? Das nl idd veeeel minder als het kandinsky restaurant..

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik vind het Kurhause helemaal niks. Sliep er vaak voor mijn werk en ook weleens met mijn man als we te veel hadden gedronken op het strand maar ik vind het echt vergane glorie als ik eerlijk ben.

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nee we hadden in het Kandinsky gegeten. Opzich was dat heel goed hoor, maar ik vond het niet heel romantisch/sfeervol.
    Maargoed dat kwam misschien ook door de aanwezigheid van mijn schoonouders ;)
    Wij overnachten altijd in het Kurhaus als we naar een musical gaan (oid).

078mama: Super leuk! Wat een mooie kamers, dat is helemaal mijn smaak! Super.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

En het zijn maar 3 kamers wat ik dan weer leuk vind. En niet duur vond ik!

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nee dat vind ik dus ook leuk. Ik hou niet zo van dat hele grote hotel-gebeuren. Dat kleine intieme is vaak zoveel mooier.
    En qua prijs is het helemaaaaaaal prima.

8. Female

Female Niet meer actief

Jammer, ik heb er een poos gewerkt en was toen nog heel leuk. Ja het is wel heel klassiek, maar dat zal ook altijd zo blijven..
    Weet ook niet hoe Kandinsky nu is, maar toen was het wel mooi en romantisch ook zeker (vind ik dan he :p).
    (Is al wel weer 5 jr geleden, Dat ik er werkte)

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Laat me maar weten hoe het was ;) Je weet me te vinden...

10. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    De bruidssuite van het NH Atlantic hotel in Kijkduin is heel erg mooi, maar idd wel prijzig (toen wij trouwden 3 jaar geleden betaalden we 450 euro), maar dan heb je wel jaccuzi, inloopdouche, hemelbed, lekkere zoutjes en bonbons op de kamer, een fles champagne, fruit, een senseo apparaat en een heerlijk ontbijt op de kamer, waarbij je exact kan aangeven wat je wilt eten en wanneer het bezorgd moet worden.

11. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
  12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Het kruisherenhotel, is ook erg mooi en chique. Ligt midden in het centrum van Maastricht.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De Koperen Hoogte
    Manlief en ik zijn er na ons trouwen een nacht geweest op de allerhoogste kamer:D

voor de omgeving hoef je het niet te doen, je kijkt uit op de snelweg:D maar wel bos in de omgeving.. Het is wel prijzig, maar er zit koffie/thee/bier inbegrepen.. Films kan je 'huren' voor een borgbedrag.. aan het eind van verblijf krijg je dat bedrag weer terug.. Heerlijk eten in het restaurant.. Je hebt een koepel die je open kan doen, en daar staat een bed, dus kan je onder de sterrenhemel slapen.. (als het regent of hard waait word hij automatisch geblokkeerd).. Jaccuzi met verschillende standen, heerlijk zachte badjassen:D.. tv in de badkamer, ideaal.. tv bij het bed.. radio en dvd speler.. Frisdrank moet je wel apart betalen.. (Tip: onder de koepelkamer is nog een publieke bar die altijd gesloten is maar waar wel een voorraad drank staat:D als je daar je drinken weghaalt blijft je minibar vol dus lekker gratig:D)

Wel prijzig maar zeker de moeite waard:D

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Absoluut - midden in Breda, op de grote Markt, 9 kamers die allemaal een ander thema hebben en nog een service met een grote S. -

Nadeel - midden in de stad, is dus niet even rustig, en ligt t.o. de Grote Kerk op de Markt ...

Voordeel - het restaurant van het hotel is ontzettend goed.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jaaaaaa daar ben ik ten huwelijk gevraagd!

onlangs uitgeroepen tot het mooiste designhotel TER WERELD!
    kruisherenhotel maastricht - Google zoeken

koperen hoogte vind ik niets.
    aan de snelweg, onpersoonlijk groot ding.

huis ter duin is idd ook GAAF.
    Grand Hotel Huis ter Duin
    restaurant heeft een michelinster!
    hier een lief romantisch arrangementje:
    http://www.huisterduin.com/img/upload/htd_pages_4afac5b21516f.pdf

maar je kan natuurlijk ook gaan voor... de penthouse daar voor :$ 2850 euro:$ per nacht!

succes en........ geniet van je romantische nacht! ;)

16. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik raad hotel Akersloot aan!
    Super romantisch en veel verschillende thema kamers!
    Wij hadden toen een kamer met eigen zwembad, was erg romantisch!

17. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik heb een keer een paar nachten in bilderberg hotel de bovenste molen in venlo geslapen. super de super! wij hadden een 'normale' kamer en die was al heel luxe en groot en je zit midden in de bossen! het terrein waar het hotel ligt is ook super mooi en bosrijk met een grote vijver en groot terras en super service!
    ligt op steenworp afstand van het centrum van venlo, wat ook iets heel romantisch heeft met een groot plein en leuke restaurantjes en cafeetjes..

echt een aanrader!!!
    Bilderberg Hotel De Bovenste Molen | Bilderberg

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    daar rij ik langs als ik naar de gyn. ga:D haha, wist niet dat dat een hotel was:) (dacht een restaurant)
    ben nu ook wel nieuwsgierig hoe het er binnenin uitziet (heb de foto's wel bekeken, maar meer in het echt?)

19. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey MvLiam,

Heb je al een keuze kunnen maken? Altijd lastig met zoveel keus!

Willen jullie zomaar weg of hebben jullie iets te vieren?? (Ben zomaar even nieuwsgierig!)

20. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja er is zoveel keuze! Moeilijk hoor.
    Maar die wellness suites de Heide in Noord-Brabant zijn tot nu toe favoriet.

Het is trouwens niet voor mezelf hoor maar voor mijn ouders! Maargoed, wie weet dat ik er in de toekomst ook nog eens heen ga! :D

Deel Deze Pagina