Ik wil mijn man verrassen met een romantisch en ontspannen weekendje weg in september. Iemand nog tips? Ik denk zelf aan een hutje op de hei (Veluwe oid) met jacuzzi, fijne bedden, evt fietsverhuur. Echt even weg samen ik hoor graag jullie aanraders en ervaringen!
Van de valk! Je hebt vaak leuke aanbiedingen, met ontbijt is een aanrader. De hotels zijn mooi/netjes en schoon. We hebben ook wel eens met diner gedaan en het was erg lekker.
Kasteel daelenbroeck♡ Aantal jaar geleden geweest en wij hadden 1 van de torenkamers. Vond het toen erg gaaf! Middeleeuws achtige kamer met in de badkamer een jacuzzi. Heerlijk gegeten ook in het restaurant daar. Zag een tijd terug dat de inrichting van de kamers gemoderniseerd zijn. Zijn zeker ook nog mooi maar vond zelf toen dat middeleeuwse wel wat hebben ook.
Wat mij heel leuk lijkt is www.bblifeisgood.nl, dat is luxe overnachten in een boomhut. De bed and breakfast heet Life is good.
Wij gaan in september ook een weekend weg met zn tweetjes, we gaan naar Frankfurt. Eerste een nachtje in het centrum in een hotelletje en de dag erna naar een luxe spa en hebben daar ook een hotel geboekt (vital-hotel.de)
https://www.hotelvillaruimzicht.nl/ Vonden wij erg leuk. Het is op loopafstand van het centrum, met bioscoop in de buurt.