Ola lady's. Wij gaan met de kids naar Hellendoorn en nu vroeg ik mij af hoe streng ze meten kwa lengte van je kids voor attracties. Mijn dochter is 1.18. Sommige attracties zijn vanaf 1.20. Zij wil onwijs graag de achtbanen in en durft dit ook(bij Wildlands ook in de achtbaan geweest). Ze zal niet alleen in een achtbaan gaan natuurlijk maar met haar paps, en uiteraard staat veiligheid voorop. Dus als het écht onveilig is die 2cm verschil dan gaat ze er niet in. Maar zullen ze haar om die kleine 2cm verschil weigeren? Dan kunnen we ons(haar) beetje voorbereiden
Ze zijn in Hellendoorn wel streng is mijn ervaring, dus schoenen met een dikke zool aan en een kapsel wat niet al te plat is en dan hopen dat het lukt.
Met schoenen aan gemeten thx. Nog nooit geweest dus hebben er zelf totaal geen ervaring mee. Zoiezo met achtbanen en kids niet. Onze oudste rent al weg bij het zien van een achtbaan
Mijn ervaring is ook dat ze bij Hellendoorn best streng zijn. Zo staat er bij de ingang een meetlat waar je de kinderen kan laten meten en dan krijgen ze een bepaalde kleur bandje zodat ze bij de attracties niet meer gemeten hoeven te worden.
Dit inderdaad. Kapsel even hoog opsteken en duimen dat ze er door komt. er wordt verder niet meer gecontroleerd als ze een bandje heeft.
Ik weet niet hoe het in Hellendoorn is, maar mijn ervaring is dat ze heel streng zijn in pretparken. Mijn neefje is altijd al aan de kleine kant geweest en was relatief best oud voordat hij in achtbanen mocht.
Hellendoorn is streng en maar goed ook, want attracties zijn pas veilig vanaf een bepaalde lengte Dus ga je zelf bewust smokkelen met de cm zodat ze er wel in mag (wat dus qua veiligheid niet mag) vind ik dat nog dom ook. Zonder schoenen is ze dus nog kleiner dan de 1.18 en komt ze wellicht op 1.16? Vind het echt niet slim om haar "op te hogen" tot 1.20 zodat ze in de grotere attracties mag. Ps. Er is ook een achtbaan waar ze in mogen vanaf 0.90 cm met begeleiding. Gaat welliswaar niet over de kop, maar mijn dochter van 8 vind hem nog steeds leuk
Zonder schoenen zou ze 117.5 zijn. Heb geen schoenen met 2cm dikke zool. Maar ik snap je punt en zoals ik al schreef en ze is echt te klein ervoor dan gaat ze er natuurlijk niet in
Ja ...na de entree staan ze vaak te meten en dat scheelt telkens opmeten bij de attracties. Kies je ervoor om haar daar niet te laten meten dan meten ze bij de attracties pas als je er bijna in mag, dus is ze daar te klein, dan mag je er niet in en hebben jullie voor jan l*l in de rij gestaan
Ja daar heb je wel een goed punt. Gewoon maar bij de ingang en dan weet ze waar ze rest van de dag aan toe is
ze worden voor het park gemeten en dan krijgen ze een kleur bandje om maar mijn kinderen vonden het erg leuk er is genoeg ook voor kleintjes
Dat hadden wij niet toen wij er laatst waren hoor! Onze oudste durft geen achtbanen maar de jongste juist wel en die is pas 111 cm. Ze controleren wel. Ik zou er niet op rekenen dan valt t misschien mee.
Die instelling hebben wij ons idd maar aangenomen. Hier ook de oudste van 9 die al misselijk wordt bij het idee alleen al en m'n 6jarige meid kan er geen genoeg van krijgen
Ah lief dat je het vraagt! Het was een super dag. Ze mocht helaas niet in de achtbanen vanaf 1.20. Maar dit was eigenlijk niet zo heel erg, er was genoeg te doen voor ze. En wonder boven wonder hebben we onze 9jarige held op sokken zover gekregen om in een kleine achtbaan te gaan en hij vond 't geweldig!