romantisch weekendje weg

Discussie in 'De lounge' gestart door Roos6, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Voordat de baby komt wil ik mijn man nog verrassen met een romantisch weekendje weg.
    Wie weet er nog iets leuks??? Het liefst iets met een jacuzzi oid op de slaapkamer en de mogelijkheid voor ontbijt op bed, evt. wellness mogelijkheden...echt een verwenweekendje zeg maar...
    Hoor graag jullie ideeën!
    Oja, het moet wel in Nederland zijn en het liefst niet helemaal in het hoge noorden of verre zuiden van het land, beetje centraal...

2. Mia11

Mia11 Lid

21 okt 2012
    36
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sanadome in Nijmegen. Heerlijk!!

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
  4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
  5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Landgoed Elswout zit er op de hoek. Het is daar overdag zooooo mooi! 's Nachts is het spooky.

M'n vriend heeft er nare dingen meegemaakt toen hij een keer 's nachts met vrienden erheen ging omdat ze hoorden dat er geesten zijn. Iets met schimmen voor het raam en orbs. Maar dat terzijde...

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Even tussendoor, mag je wel in een jacuzzi tijdens zwangerschap? Staat me iets van bij maar denk vraag het toch even ; )

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    zolang als je vliezen niet gebroken zijn wel hoor. heeerlijk:D

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Volgens mij alleen niet als je vliezen zijn gebroken.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo aha! Je mocht namelijk ook niet in bubbelbaden... Voor de hitte lijkt mij?

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn in de royal suite in Van der Valk Assen geweest. Echt een super kamer!!! Ik had een arrangement via Suite Dream met ontbijt en 3 gangen diner erbij in. De kamer heeft een sauna, stort douche voor 2 personen, ronde jacuzzi, open haard, bar inclusief hapjes en drankjes, flat screen tv en aan de andere kant van de kamer een beamer, met DVD en dolby surround om heerlijk samen een filmpje te kijken. Echt zo super was het daar!! Absoluut een aanrader, ook al is het wat verder weg.

Royal Suite - Van der Valk Hotel Assen

11. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Bedankt voor de tips tot nu toe, ga vanavond even uitgebreid kijken...leuk leuk!!

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Kijk eens op Cadeaubon Bongo: de cadeaubon voor elke gelegenheid.

Daar staan hele mooie arrangementen en hotels die je zelf kunt uitzoeken. Ik heb mijn vriend het kastelen weekend cadeau gedaan en hij heeft dus zelf een kasteel uitgezocht om naar toe te gaan.

Mocht je dit niet willen dan vind op deze site wel heel veel inspiratie want als je de cadeau bonnen aanklikt zie ook meteen welke hotels bij die bonnen horen. Die kun je dan ook zelf boeken en bekijken op hun internetsite.

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij zijn nu samen in center parcs. Even nog voor de kleine komt. Romantiek maken we zelf , sauna en bubbelbad is aanwezig . Gezellig samen koken en uiteten en heerlijk wandelen !

Deel Deze Pagina