Wij willen in de meivakantie naar legoland in Denemarken. We willen ongeveer een kleine week gaan waarvan 2 dagen Lego land en de rest in de omgeving. Wie gaat er ook of is er geweest en heeft goede tips voor verblijf en bezichtigingen in de buurt. We gaan met de auto en een kleine 30/45 min vanaf lego land zou nog wel mogen.
Wij zijn een paar jaar geleden 1 dag geweest en dat vonden we toen eigenlijk wel voldoende. Onze kinderen konden toen nog lang niet overal in. We hadden toen een huisje op een camping op loopafstand https://www.legoland.dk/overnatning/legoland-holiday-village/legoland-holiday-village/. Het heette toen volgens mij nog anders.
ik lees mee wij overwogen Europa park, maar legoland is nu ook nog wel erg leuk. Europapark blijft langer leuk denk ik . Voor diegene die al eens in de meivakantie geweest zijn: Hoe is het qua drukte?
Wij zijn in 2014 naar Legoland geweest ook in de meivakantie, hadden erg goedkope intree via groupon. Wij verbleven hier een week Camping, cabins and wellness in Denmark ( aan het strand) En zijn 1 dag naar Legoland geweest, +- 40 minuten rijden. Was wel druk, maar niet belachelijk druk. Leuk park!
2 x in de meivakantie in Legoland geweest. Eerste keer in Lalandia, ligt ernaast. Mooi huisje en geweldig zwembad enzo, maar wel druk en de omgeving is weinig aan. Park was wel druk, zwembad ook. Tweede keer naar het park wat Siriel noemt in een huisje aan het water. Mooiere omgeving en de Denen zelf kregen pas een week later vakantie, dus heerlijk rustig, we hadden het zwembad haast voor onszelf. Klein uurtje rijden naar Legoland. Legoland zelf was prima te doen, nooit lang hoeven wachten voor attrakties. Heel groot is het niet, in een dag heb je alles wel gezien.
Dank jullie wel alvast voor jullie reacties en tips! Binnenkort even goed voor gaan zitten. Nog meer tips zijn uiteraard welkom!