Het regent, het regent. 1 van mijn zoontjes lievelingsliedjes. Maar wat moet je nou doen met die regen... zwemmen hebben we vorige week en die week daarvoor al gedaan. Zwarte markt Beverwijk kennen we nou ook wel. Wie weet er wat leuks om te doen? Heb het echt gehad met binnenzitten. Wil iets doen. Vandaag is alweer een verloren dag, morgen ook weer REGEN!!!:x Tips?
Ja als het regen kan je zo weinig doen inderdaad. Wandelen is geen optie. Ja zwemmen blijven kinderen wel leuk vinden, ook al doe dat je iedere week. Ga ergens een kopje koffie drinken of zo. Of ergens wat drinken. Ik weet het anders ook niet. Ik weet wel dat ik best een beetje blij ben dat het regent, nu heb ik een goeie reden om eens een dagje te rusten. Als het mooi weer is ben ik nogal een rakkont. Dus ik lig vandaag een dagje met mijn laptop op de bank.
Als je kleintje al kan lopen is wellicht Ballorig leuk? Of eventueel Chimpie Champ? De Holle Bolle Boom - Programma - Familiefeest, Feesten, Presentaties,Vergaderingen is ook leuk maar wellicht leuker als je ook gebruik kan maken van het Buiten en Plons gedeelte. (ik lees trouwens even mee want ook wij vervelen ons een beetje maar ons meisje loopt nog niet dus al dat geklim ed gaat voor ons niet op)
Die binnenspeeltuin zijn voor veel kinderen die nog niet kunnen lopen al leuk! Dan zijn ze vaak ook nog gratis (mooi meegenomen). Fay vond het een paar maanden geleden in ieder geval al erg leuk.
B&N en Daphne78: Bedoelen jullie allebei hetzelfde? Of Daphne bedoel jij iets anders van naam? B&N: Ik ga zeker even op hun site kijken, bedankt!
Dat Ballorig ziet er super leuk uit! En zit nog in Almere ook waar ik woon, ik had geen idee. Maar mijn zoontje is nu 15 maanden en loopt wel al. Maar zou hij er al wat aan hebben? Ik bedoel hij klimt nog niet zelf op dingen.
Ik denk wel dat hij er al iets aan heeft dan hoor, heb mensen gehoord die met een kindje van 10 maanden gingen en het helemaal geweldig vonden. Proberen waard denk ik met zulk weer
Wij gaan morgenochtend ook naar Ballorig (Zaandam). Helemaal top voor die kleintjes, zelfs voor beebjes van een paar maanden. Kruipertjes of tijgeraars vinden het vaak al fantastisch om daar lekker op die dikke matten achter een bal aan te sjeezen of met behulp van papa of mama van de mini glijbaan af te glijden zo de miniballenbak in, echt een aanrader Wel een tip; Probeer zo vroeg mogelijk te gaan. In het weekend (of in vakantieperiodes) wordt het al snel erg druk en dan is het voor die hele ieniemienies wat minder veilig met al die rondrennende kinderen. Je hebt dan wel speelgedeeltes voor kinderen van 0 tot 4 jaar, maar 4 jarigen rennen al aardig hard en zien op dat moment niets. Voor je het weet ligt je baby in hun baan...Wij zorgen meestal dat we er rond openingstijd zijn en rond het middaguur gaan we weer naar huis, dat is ook lang zat hoor..
B&N en Loetje bedankt voor de info. We gaan denk ik morgen maar eens kijken. En er vroeg zijn is geen probleem, Thomas is tegenwoordig in de zomertijd toch alweer vrolijk om 6.00 uur wakker. ha ha. Ik laat morgen wel even weten hoe het was!
Wij zijn gister naar schiphol gegaan! Op het panorama terras vliegtuigen kijken en daarna in het restaurant heerlijk warme choco en Tijn lekker spelen in zo een speeltoestel wat erbij zat! Daarna nog even winkeltjes gekeken op schiphol plaza, en in een echte cockpit gezeten in de vliegtuigwinkel! Zijn wel 3 uurtjes zoet geweest, erg leuk om te doen en als je niks koopt nog gratis ook! Vandaag gaan we naar sprookjeswonderland. Ik weet dat het gaat regenen, maar we hadden deze afspraak al lang staan met vrienden. Het zit voor een groot deel in het bos, dus dat komt vast wel goed. Kaplaarsjes en niet de mooiste kleding aan en hoppa! Fijn weekend, kus miek
Misschien ook een idee om op deze site te kijken: Uit Met Kinderen = Uitstapjes met kinderen en dagje er op uit, weg met de kids eropuit in naar uitjes in attractieparken, dierentuinen, musea, automuseum, speeltuinen, ballenbakken, auto, zwembad, zwembaden, bowling, karten, parken, kinderboerderij,
Nou, het was echt super leuk! Eerst vond hij de matten een beetje eng aanvoelen, maar toen hij eenmaal 1 keer van een glijbaantje af was geweest, was hij niet meer tegen te houden. En de ballenbak was ook een groot succes! Nogmaals bedankt voor de tip! We gaan er zeker nog eens heen.
Miekie: Schiphol is inderdaad ook erg leuk! We zijn alleen net terug van vakantie. dus daar zijn we pas geweest! ha ha