Waar hebben jullie op dit moment zin in!!?

Discussie in 'De lounge' gestart door kyrah12, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja de titel zegt het al! Waar heb je op dit moment zin in maar kan niet.. door??

Ik heb zin in een heerlijk weekend uitwaaien alleen met mijn man! maar heb 4 kinderen dus dat zal er wel niet in zitten..

Ben benieuwd!

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eerlijk om nu mijn kinderen achter het behang te plakken
    poeh die zijn al de hele dag echt stront maar ook echt stront vervelend
    slaan elkaar hier af maken ruzie joepie erg leuk allemaal haha:p

3. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha MV3 dat ken ik ook maar al te goed!!! soms wil je echt even 3 weken slapen ofzo en dan weer met volle moed er tegen aan!

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Rust

Een zoon van 4 met zomervakantie en kindjes in de buurt zijn op vakantie... verveling dus..

Verder een jengelende dochter die wil kruipen maar niet vooruit komt... frustratie alom dus....

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha ja of niet pff
    heb het vandaag echt even gehad haha
    ze worden dadelijk ook gehaald door hun vader mogen ze daar bijna 2 weken blijven
    zal ze erg missen maar vind het ook wel heel even fijn kan ik trappen schilderen haha :)

geniet van je weekendje weg meid

6. ecl

ecl Niet meer actief

Naar Curacao!!!! Oh en heb zo'n zin in een klein stukje chocolade(haal het niet in huis, dus trekt zo wel weer weg haha)

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Slaaaaaaaaaaaaapen.... *gaap*

Vanochtend gewerkt (thuiszorg) na een slechte nacht (slaapt Dennis eens het klokje rond, loop ik zelf te spoken ;)) en ik ben nu om op te vegen zo moe, lol. :)

En ik kan zo gerust een dutje doen want Dennis is de hele dag bij opa en oma omdat ze het leuk vonden om eens een dagje op te passen (normaal gaat Dennis 's ochtends naar de gastouder maar die is met vakantie) maar aan de andere kant moet er in huis ook nog het één en ander gebeuren.

Dilemma, dilemma.... ;)

8. ecl

ecl Niet meer actief

Marjanneke ik zeg ff powernap en daarna aan de slag in huis;)

9. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Zin om van mijn buikpijn af te zijn, dat kan niet omdat ik geen magische krachten heb ;)

Zin om te slapen, dan kan niet omdat ik aan het werk ben(als ik niet op zp zit)

Zin om naar Parijs te gaan, dat kan niet omdat ik nog moet wachten tot vrijdag... Jeeeejjj; aftellen!!

10. dikkemams

dikkemams Lid

27 jul 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zin om op vakantie te gaan samen met manlief,
    maar dat kan niet omdat we een nieuwe auto voor de deur hebben staan. prioriteiten he haha

11. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ majanneke: Een beetje van allebei...??? al vind ik het vaak wel zo als je s'middags even slaapt dat je daarna nog erger kapot bent!...

12. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dikkemams: tentje in de achtertuin en kamperen maar hihi

13. happy3

happy3 Niet meer actief

zim op rond te snuffelen op ZP maar moet nu echt gaan poetsen (heb speciaal de klein naar opvang gedaan om te kunnen poetsen:$)

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zin in chocola en ijsjes! Gelukkig kan het niet, want de kasten zijn leeg hier ;)

15. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik heb zin in biefstuk met wit brood! Maar ben zwanger. En vriendlief is thuis en de kleine man op het kdv, dus ik denk gezellig samen dingen doen; barst hij van de koppijn en ligt nu weer op bed. Gezellig hoor!

16. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happy3: Ik heb trouw mijn aardappeltjes geschild en derg. en verder heb ik ook weinig zin om iets te doen hihi me dochter van 2 crost hier met dr step door het huis en mijn dochter van bijna 11 maand kruipt er vrolijk achteraan....

Ach als ze maar lol hebben hihi

17. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Zin om geld te winnen

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zin in rust. heb vanmorgen gewerkt, boodschappen gedaan, thuis gekomen en mijn vaders haar geknipt. We hebben een boterham op en zo komt er nog een buurmeisje spelen. Die rust kan ik nog wel even op mijn buik schrijven.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb zin om te verhuizen, maar we moeten eerst ons eigen huis verkopen.

20. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Strak plan! :D Trustehh!

Deel Deze Pagina