Na mijn trouwdag is de jurk verdwenen in de beschermhoes en hangt het op zolder was ik erg zonde vind. Ik heb ook geen idee wat ik er verder mee kan doen en heb besloten deze te koop te zetten. De jurk heeft de maat 40 en ik heb er eventueel passende schoenen bij die bij de jurk horen in maat 38/39. De jurk heb ik nieuw gekocht voor 1000,- en ik vraag er 150,- voor. Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met een hele mooie jurk,met sleep(die los te halen is trouwens) De sleep is gedecoreerd met witte roosjes. Heb een kleine collage gemaakt van de jurk. Mocht je interesse hebben in de jurk dan kan je mij een PBtje sturen. Ik reageer er dan zo snel mogelijk op. (Ben elke dag op het forum te vinden dus ik reageer altijd de zelfde dag nog) De schoenen krijg je er gratis bij,ze horen bij de jurk,maar als je de schoenen niet wilt is het geen probleem. Dus ben je op zoek naar een mooie bruidsjurk voor jou bijzondere dag,dan kan je mijn jurk voor 150,- overnemen. Ik hoop iemand blij te kunnen maken met de bruidsjurk! Groetjes,Spitsmuis
Wat zonde meid, ik doe mijn jurk niet weg hoor, veel te mooie herinnering Ik ga de mijne op een etalage pop (wel een mooie) zetten in de hall ofzo Grtjs
Ik ben gescheiden inmiddels van mijn (ex) man en ik heb geen leuke tijd gehad met en door hem. De jurk is prachtig maar voor mij is het een gesloten hoofdstuk uit mijn leven. Ik zou er iemand die gaat trouwen een hele mooie dag in laten hebben. Ik voelde me echt een prinses die dag,mede dankzij de jurk! Wou m ook echt nooit meer uit doen zei ik haha,mja boodschappen doen met je bruidsjurk aan is ook zo wat he haha. Ik hoop gewoon dat ik iemand er heel erg blij mee kan maken. En anders opzoek naar een winkel/bedrijf die jurken opkoopt. Deze jurk verdiend gewoon echt nog een mooie trouwdag met weer een hele gelukkige bruid,hihi.
Oh ja, dan begrijp ik je helemaal! Ik had hetzelfde hoor, ik voelde me een echte prinses en wilde em ook niet meer uit doen! Al krijg ik volgend jaar wel de kans om mijn jurk nog eens te dragen want we trouwen nog in het buitenland voor de Kerk Veel succes meid en hopelijk kan je er iemand supergelukkig mee maken!