Romantische dingen..?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou meiden, vertel op...wat doen jullie aan romantische dingen voor jullie partner en hij/zij voor jou?
    Vertel!

Wij sturen mekaar regelmatig lieve sms-jes, e-cards en m-cards.
    Ook liggen er wel eens gewone kaarten op me te wachten als ik 's morgens beneden kom.
    Ik heb wel eens een briefje met een lieve tekst tussen zijn brood gedaan.
    Ik kwam pas thuis ('s avonds) had hij overal waxinelichtjes neergezet..alleen jammer dat zijn vader er ook zat (kwam toevallig langs, paar minuten voor ik binnenstapte hihi)
    Een cadeautje zomaar geven.
    Met sinterklaas en letter in zijn schoen.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

even heel diep na denken

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik ga ook even heeel hard nadenken...

denk
    denk
    denk
    denk.....

niet veel dus! ;)

af en toe uit eten, maar dat gaat dan meestal in overleg omdat we toch oppas nodig hebben en eens in de zoooveel tijd gaan we weleens maar de film, verder niet eigenlijk....

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man is niet heel erg romantisch.
    Maar ik weet dat hij van me houdt, en dat hij alles voor me over heeft en alles voor me wil doen. Daarvoor heb ik geen kaartjes of bosjes bloemen voor nodig.

Maar de meest romantische dag was toch wel onze trouwdag, 3 weken geleden.

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hier ook niet echt veel! of het moet al van mij komen..
    maar hij is wel heel lief als hij naar de winkel is gweest neemt hij chocolade voor me mee! ben ik dol op!
    van dat soort kleine dingen!

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn vriend neemt altijd een kindersurprise ei voor me mee als hij boodschappen heeft gedaan, zo schattig.. :D
    Wij zijn allebei niet romantisch, hij wel iets meer dan ik. Zo heel af en toe neemt hij een keer een plantje of bloemetje voor me mee (1 keer per jaar ofzo ;) )
    En als ik iets belangrijks heb, dan ligt er altijd een lief briefje voor me op tafel. Verder sturen we lieve smsjes en af en toe een e-card.

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hm niet veel helaas. Ik schrijf hem weleens briefjes, of schrijf iets liefs in zijn agenda. Hij is helaas niet zo romantisch...Nouja, hij ís het wel, maar hij doet alleen niks. Hij kwam een keer thuis met een 5 rozen, en elke roos stond ergens voor. Hij had eerst een briefje gemaakt, waarop stond dat hij een kado had die ik moest zoeken. En in de kast vond ik dus die rozen :D. Super romantisch dus! Hij doet het jammer genoeg niet vaak :(.

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Sms-jes (krijgen je denk ik nooit genoeg van)
    E-cards (niet te vaak anders is het niet meer 'speciaal')
    Kadootje (meestal op een moment dat het niet verwacht wordt)
    Kleinigheidje (iets meenemen of bewaren voor de ander)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    smsjes, lieve kaartjes, thuiskomen en dan grote tape op je beeldscherm vinden waarop staat dat hij van me houdt, hij heeft mijn dure lippenstift verknoeit door groot zijn liefde te verklaren op mijn passpiegel, onverwacht bloemetjes, zo maar gedurende de dag een belletje waarin hij fluistert met jou ga ik trouwen.. dat soort dingetjes.. ik stop briefjes tussen zijn boterhammen, strooi zijn bed vol met rozeblaadjes, papiertjes in hartvorm geknipt met op elk briefje wat liefs geschreven.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hij neemt af en toe wat lekkers voor me mee uit de winkel.
    Dat is eigenlijk het enige romantische wat hij doet :p

Maar .. het allerromantischte wat ie uit zichzelf heeft gedaan is mijn huwelijksaanzoek.
    Strak in pak met lieve woordjes en een mooie ring ging ie op zn knie!

Andersom doe ik ook niks romantisch, want hij heeft het verder toch niet door :)
    Heerlijk zo'n a-romantische man :)

11. Female

Female Niet meer actief

Lang geleden heeft hij op mijn verjaardag (ik wam 's avonds uit mijn werk) vanaf het begin vd oprit tot aan de achterdeur heel veel waxinelichtjes aangestoken, en bij de deur een mega groot hart van waxinelichtjes.

Verder... Ik weet niet... Hij is echt niet romantisch, maar super nuchter!
    Initiatieven komen op dat vlak eigenlijk altijd van mij :(

12. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    *sms
    *mail
    *spontaan een bos bloemen laten bezorgen met een kaartje
    *als hij op zakenreis is geweest neemt hij altijd een kleinigheidje mee, meestal parfum
    *eens in de zoveel tijd een verwenavondje, dan staan er overal kaarsjes aan, muziekje op, en dan gaan we elkaar verwennen in de zin van masseren, een sauna van onze douche maken, lekker eten met zijn tweetjes en dan heerlijk verwend en voldaan naar bed (laatste keer dat we dit deden was voor me zoontje was geboren)
    *we gaan vaak uit eten

dat zijn wel een beetje de romantische dingetjes die we samen of voor de ander doen

13. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Nou in de zin romantisch van honderden kaarsjes neerzetten of zomaar een weekendje weg plannen of bloemen meenemen... nee zo is hij niet en ik niet meer ( ben er mee gestopt, toen hij thuiswoonde was mijn schoonmoeder blijer met bloemen die ik kocht dan hij bijv. ). Maar hij is wel anders romantisch, hij lapt ramen, kookt zo nu en dan, wast, strijkt, droogt, doet kleine klusjes in huis, stofzuigt en dweilt en is ook nog eens heel lief voor mij... Dus ik denk dat ik daarmee wel een bijzondere vent heb getroffen en dat doet mij meer dan bloemen of kadootjes of weekendjes weg...
    Groetjes,
    O ja, als we bellen en zelfs als we bij elkaar in huis elkaar aan de telefoon hebben ( bijv. om iets uit te testen ) dan hangen we standaard op met ik hou van je, en als we apart slapen stuur ik hem een weltrusten sms en hij mij een goedemorgen sms.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@marijke... ja dat doet die van mij ook! Een surprise ei!

@TS... hij doet wel eens de afwas? haha.

Ok we sturen ook vaak smsjes.

15. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Die van mij laat weleens lieve briefjes achter of hij koopt spontaan iets lekkers voor me,chocola of een aardbeienvlaaitje... :p

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb een heel romantische vriend! :D
    Hij stuurt vaak smsjes, mmsjes, mailtjes met lieve plaatjes, neemt bloemen mee of wat lekkers, parfummetje op moederdag, ontbijtje op bed als ik me niet happy voel, roept af en toe eens een dag uit als "San-verwen-dag'! :D , heeft eens allemaal post-its door de hele kamer geplakt met nummertjes erop en die vormden uiteindelijk een lieve tekst!
    En laatst waren we op vakantie, we zaten op het strand en ik ging ff terug om broodjes te maken (huisje was vlakbij) en toen ik terug kwam had hij dit voor me gemaakt op het strand!
    Hij had het eigenlijk voor zich willen houden, en de foto ingelijst aan me geven als we terug waren. maar hij kon het niet laten om het toch te laten zien... :)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh ja,...als ik door mijn ziekte (ME) een rotdag heb, dan neemt hij me zo alles uit handen!
    Koken, opruimen, afwassen en zelfs de was als die nog zou moeten! :D
    Supervent toch?

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn man is ook niet echt romantisch, maar wel erg lief. Idd als ik ziek ben alles uit handen nemen, sinasappelen persen en weet ik veel wat meer.
    Hij doet ook best veel in het huishouden (in vergelijking met de meeste mannen in mijn omgeving dan ;) )
    Als hij de boodschappen doet, neemt ie ook vaak wat mee om te verwennen (chocola of lekkere chips ofzo)

En heel af en toe heeft ie een uitspatting die dan totaal onverwachts komt en des te leuker is.
    Zo heb ik eens een mega-enorme bos rozen voor mn verjaardag gehad. Had vazen te kort zo groot.

En laatst stuurde hij een fotootje per mail van hem met onze dochter die bij hem tegen de borst in slaap gevallen was die morgen. die mail kreeg ik op mn werk. Nou dan smelt je toch ook weer even ;)

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Gisteren heeft mn vriend op zijn geheel eigen wijze nog wat romantisch gedaan. We hebben beton gestort voor de fundering van onze nieuwe stal en een pad naar de mesthoop. En in het beton van het pad heeft hij 'IK HOU VAN JOU' geschreven. Dus als ik straks met mn kruiwagen vol paardemest naar de mesthoop rij, lees ik zijn tekst. Schattig he?

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik houd niet van "romantisch"

Wij vinden elkaar gewoon leuk en lief en zo gaan we elke dag met elkaar om. Geen extra poespas nodig.

:D

Deel Deze Pagina