Romantische man

Discussie in 'De lounge' gestart door Blijdorp, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Wat lief! Ik snap niet echt de technische kant van de afbeelding, maar het is vast lief, haha. Mijn man is niet echt romantisch, hoeft van mij ook niet, beetje kriegelig word ik daar van namelijk. Maar hij is wel erg lief.

Blijdorp vindt dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Ja dat dus. Vind het lief voor van je man, maar zou er zelf niet op zitten wachten (andersom ook niet hoor).

lloorrtt vindt dit leuk.
  3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    #23 marb, 16 mei 2018
    Laatst bewerkt: 16 mei 2018
    Mijn man is enorm lief, attent en zorgzaam.
    Ik weet niet of dat onder romantisch valt. Hij is niet klef, zal me geen serenade brengen :roflmao:

(Als mensen mooi kunnen zingen moeten ze dat vooral doen hoor!)

Blijdorp vindt dit leuk.
  4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ja op zijn tijd..:roflmao:

Bv:
    Rozenblaadjes( wel neppers) in de gang of
    een hartje uit waxinelichtjes als ik uit de middag dienst thuis kom

krijg ik wel eens mijn favoriete kleur rozen of lelies

Ook krijg ik vaak te horen na bijna 12 jaar bij elkaar te zijn:
    hij mij nog steeds graag ziet.. ik nog steeds zijn grote liefde ben en hij ontzettend veel van me houd!

baby90, Blijdorp en Elmyra vinden dit leuk.
  5. Treez

Treez Niet meer actief

Wat ontzettend lief!

Ik heb wel een romantische en attente man. Ik krijg regelmatig bloemen, lieve cadeautjes, verrasingsetentjes etc.

Ik daarentegen ben een onattente hork :|.

wishfulthinking en Elmyra vinden dit leuk.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Nope totaal niet. Laatst lag er wel een briefje op tafel dat hij van ons houd. Ik schrok mij rot zoiets heeft hij nog nooit gedaan :p

Sue87, baby90, Hopsatee en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.157
    113
    Als dat hier zou gebeuren zou ik inderdaad nog net niet de politie bellen denk ik :D

Blijdorp vindt dit leuk.
  8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Zoiets als van @Blijdorp vind ik wel leuk maar van waxinelichtjes en rozenblaadjes zou ik de kriebels krijgen. Dat zou voor mij voelen alsof hij iets verwacht. Een soort van opgedrongen romantische avond afgesloten met een verplichte vrijpartij. Jullie snappen het al: ik ben niet romantisch. Ik hou van spontane acties zoals spontaan uit eten gaan en een week van tevoren een weekendje weg boeken (en dat ik dus nog tijd heb om kleren te wassen die mee moeten :D). Daar geniet ik meer van dan van opgelegde romantiek.
    Mijn man is ook niet echt romantisch, wel een stuk attenter dan ik. Hij houdt er wel van om me te verrassen.
    En al dat ge-ik hou van jou... We zeggen het wel eens maar ik ben het vooral heel erg eens met dit liedje:

Elmyra en Blijdorp vinden dit leuk.
  9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Exact dit.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn ex vond mij altijd niet romantisch. Nou dat klopt ook. Ik heb daar echt totaal geen behoefte aan. Ik hoef geen bloemen, heb liever dat je uit jezelf de stofzuiger pakt!

Misschien moet ik dat in de toekomst in mn contact advertentie zetten.
    'Romantiek is niet aan mij besteed. Op dit vlak dus geen verwachtingen.' :o::D

Elmyra, Blijdorp, Triangel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Kijk, jij snapt het. :thumup:

Mom86 en Novastar vinden dit leuk.
  12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Mijn vriend is soms romantisch waardoor ik het extra leuk vind op die momenten. Als hij een briefje achter laat op tafel als hij ergens heen is ofzo tekent hij daar soms allemaal hartjes op. Laatst was hij in de tuin aan het werk, klopt op het raam, ik doe het open en hij geeft me een bloem. Dat soort dingen vind ik heel lief :)

baby90 vindt dit leuk.
  13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hahaha! Dit dus! Al zijn bloemen wel leuk... :)

14. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Haha toevallig.. stuurde mijn lief vanmorgen nog een screenshot van één van onze gesprekken... ik heb echt een geweldige gozer maar zo romantisch als een stoeptegel 20180516_151126.png

[16-5 12:27] ik: Romanticus ben je ook he :roflmao::roflmao:
    [16-5 12:39] lief : Ik heb andere talenten :p

Sue87, baby90, SYRV en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wat een lief bordje! Ik snap de tekst ;)

Blijdorp vindt dit leuk.
  16. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

#36 Elmyra, 16 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2018
    Haha ik zou het wel eens willen ervaren ... een romantische man. Ik ben zelf ook niet echt romantisch ingesteld, maar hij totaaaal niet. Met mijn verjaardag en moederdag is hij wel attent overigens. Maar romantische/lieve berichtjes sturen ... nee :roflmao: of irl iets aardigs zeggen is er niet bij. Soms vis ik eens naar een compliment en dan krijg ik ‘je kan goed koken’ o_O. Dusss ... Ik moet er wel bij zeggen dat hij Asperger heeft dus dat speelt ook mee, maar heel in het begin van onze relatie was hij wel ‘romantischer’ dus hij kan het wel ;).

17. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Haha dat zou hier ook ‘jaw-dropping’ zijn :roflmao:. Wel superleuk, waardevolle actie!

18. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Mijn vriend en ik zijn twee onattente niet romantische horken naar elkaar toe. Dat past prima bij elkaar :D maar ik snap dat dat voor anderen vreselijk kan klinken.

Blijdorp vindt dit leuk.
  19. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha heerlijk! Dat vind ik ook. Kijk die grappige romantische tekstdingen kan ik echt waarderen, maar dat hij 's avonds na t avond eten even snel stofzuigt om de tafel... heerlijk!!!

20. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ja! Hij neemt vaak iets mee uit de supermarkt wat ik lekker vind, of een tijdschrift wat ik graag lees.
    Ook verzint hij echt super originele cadeautjes, echt heel lief :oops:

Blijdorp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina