Romantische man

Discussie in 'De lounge' gestart door Blijdorp, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die is leuk TS! :D

Ik vind wel eens een briefje die mijn man heeft neergelegd en hij neemt vaak chocola mee voor me. Altijd goed. :roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  2. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Manlief neemt geregeld wel iets mee uit de supermarkt voor mij wat ik heel lekker van. Maar vaak wel in combi met hetgeen wat hij zelf ook graag wil eten :roflmao:
    De stofzuiger pakken of een wasje ophangen doet ie ook geregeld uit zich zelf of zegt tegen mij ga ff lekker op bed liggen (boekje lezen) , dan regel ik de boel met de kids. :thumup: Top mannetje dus

baby90 en Blijdorp vinden dit leuk.
  3. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Mijn man aaide laatst mn haar toen ik sliep en toen werd ik daar een beetje wakker van toen vertelde hij me hoeveel hij van me houd en zich geen leven zonder me kon voorstellen en dat hij voor altijd bij me wilt blijven, en toen aaide ik over zn wang en toen had hij traantjes gelaten:oops: en hij zegt wel vaker heel lieve dingen uit het niets, en hij kookt ook regelmatig enz :)
    Krijg ook weleens appjes van hem die hij s’nachts stuurt en die ik dan lees bij het opstaan, mn dag begint dan altijd goed :)

Bubblez, baby90 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Haha.. hij is grappig (al duurde het even voor ik het snapte)
    Mijn man is niet romantisch, maar kan af en toe (echt heeeeeeeel veeeel meer af) iets romantisch doen. Dat komt dan ook gelijk best binnen. Zo kreeg ik op mijn verjaardag na bijna 11 jaar huwelijk een trouwring (omdat hij wist dat ik achteraf spijt had dat we dat niet hadden gedaan) waaaaaaaa janken joh!
    Zegt mijn droogkl**t “tja.. ik hoorde dat na een jaar of 10 de garantie op je is verlopen, kan je niet meer ruilen. Nou ja.. dan ook maar een ring..”

Bubblez, baby90 en Blijdorp vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hahaha nee helaas. Die van mij is alles behalve romantisch. En ik zelf eigenlijk ook niet! We komen samen er elk jaar een paar dagen na onze trouwdag achter dat we zoveel jaar getrouwd zijn door een herinnering op fb :oops:
    Ik word ook niet gelukkig van rozenblaadjes en kaarsjes dus denk dat we een goede match zijn als het om (het gebrek aan) romantiek gaat.
    edit. Ik val ook niet op zachte types, als ik sommige dingen hierboven lees krijg ik al uitslag als mijn partner dat tegen mij zou zeggen/ zou doen!

6. Manque

Manque Niet meer actief

Mijn man zegt: I want the distance between us to be margin=0.

Niet zo sterk als die van jou, maar wel echte nerdromantiek, nietwaar :roflmao:

Verder is het een grote lieverd. Neemt lekkere wijntjes mee, heeft onaangekondigd een tafel vol tapas klaarstaan als ik beneden kom van het naar bed leggen van onze zoon. Hij regelt een oppas voor moederdagavond en neemt me mee naar de sauna. Als er een nieuw boek van een van mijn favoriete schrijvers uitkomt dan koopt hij die voor me voordat ik zelf de kans heb. Zijn favoriete hobby is koken en dan maakt hij een feestje van de borden en de tafel (mooi opgemaakt) en zijn tweede hobby is chique uit eten gaan ;) ik kom geen romantiek te kort.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Oh, deze is misschien nog het liefst: hij belt me elke dag rond lunchtijd. Hij wil dan gewoon even 5 minuten met me kletsen en vragen hoe mijn dag verloopt.

Bubblez, baby90, Lumihiutale en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mijn man is heel romantisch.
    “Babe, if you need me to help you with stuff around the house, just let me know. I’ll hire someone”.

:roflmao:

Sue87, Bubblez, baby90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Volgens mij is mijn man geen romanticus maar een feeder als ik dit allemaal lees. Hij brengt echt alleen maar eten voor mij mee :p

Bubblez, baby90, Kipsate en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heerlijk!!!

11. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hahaha dat vind ik op stofzuigen na de beste vorm van romantiek!

baby90, Lafelife en Manque vinden dit leuk.
  12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Whoehahahaha:roflmao:

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijne is heel romantisch en ik totaal niet, dat botst soms ook nog wel.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nope, niet echt een romantische man in huis.

15. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    En net heb ik werkelijk het aanbod van een sorbet afgeslagen. Gisteren bracht hij er ook al een mee:roflmao: .

Blijdorp vindt dit leuk.
  16. abdomen

abdomen Niet meer actief

Ik vraag zojuist aan mijn man of hij romantisch is. 'zeker' hoor ik hem zeggen. Ik vraag waarom hij dat vindt. Zegt hij: nou ik ben elke avond heel romantisch voor je aan het koken (ik werk dan altijd dus hij zal wel moeten):rolleyes:. Maw, ik ben er geeneens bij dan.
    En vervolgens rent ie de deur uit richting de bouwmarkt en hoor ik: 'hahahaha love you'.
    En ik zit hier aan de broccoli met aardappelen.

:roflmao: ik vind het niet erg. Ik ben ook niet romantisch.

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn man is vaak erg goed in cadeaus verzinnen, iets waar ik prut in ben, dus dat vind ik fantastisch.
    Verder heeft hij ooit een liedje voor me geschreven en gezongen.

Maar we zijn eigenlijk niet echt romantisch. Ik vergeet altijd de datum van onze eerste afspraak, op ons eerste huwelijksjubileum waren we laminaat aan het leggen, op de dag dat we 10 jaar getrouwd waren, zijn we met de kinderen naar een wokrestaurant gegaan. Was echt heel gezellig en ik had het niet anders gewild (mini was toen een maand of 2, dus zat de hele avond in de draagdoek bij mij), maar romantisch?

Deel Deze Pagina