welk indoor speelpark is soort plopsa?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mammaaa, Feb 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar een leuk park soort van plopsa achtig kwa grootte/attracties. Om de figuren gaat het gelukkig nog niet, dus dat hoeft niet perse helemaal uitgewerkt.
    Dus eigenlijk was groter dan een ballorig/monkey town enz.

Mag in nederland of belgie zijn. We willen graag ergens op vakantie gaan en dan evt meerdere dagen daar spelen met onze dochter van 2.
    (vakantie is in september dus indoor is wel fijn ;) )

Bedankt alvast!

2. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Het enige dat ik (binnen) vergelijkbaar vind is Toverland. Maar je 2-jarige is daar ook behoorlijk beperkt. Zijn wel speeldingetjes en draaimolentjes, maar weinig.
    Ik denk dat wat jij bedoelt voor 2-jarigen er niet is, naast Ballorig/monkeytown achtige speelplekken.

3. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Is net over de grens in Duitsland ook goed, waar ze ook Nederlands verstaan en spreken? Daar heb je sloss dankern.Mooi zwembad en een attractiepark binnen en buiten. Je kan hier huisjes huren bij.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Kalkar, toverland
    Kidzcity utrecht

Maar voor 2 jaar vaak bepertl ivm lengte.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dippiedoe is half binnen, half buiten. Maar gezien de leeftijd van je kindje wel beperkt, maar dat geldt voor alle parken.

6. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,825
    113
    Kalkar vind ik er echt niet mee te vergelijken. Daar is alles buiten. En voor jonge kinderen bijna niks.

7. Ik moet meteen aan Tivoli in Berg en Dal denken. Wél voornamelijk buiten (met een kleine indoorspeeltuin), maar echt heel erg gericht op jongere kinderen. Het gaat daar niet zozeer om spelen, maar echt om attracties. Reuzenradje, botsautootjes, achtbaantje, bootje varen, treintje rijden.. Alles is er piepklein (als volwassene pas je er bijna niet in :D ) en alles gaat heel langzaam, dus echt ontzettend geschikt voor kleintjes van die leeftijd!

Nog een tip; in mei / juni komt vast de Dagje Uit Actie van Jumbo weer. Als je de zegeltjes spaart, kun je echt spotgoedkoop naar dit pretpark(je)! :D

Pretpark voor jong en oud | Amusementspark Tivoli

8. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,626
    113
    In die periode met een kindje van 2 zou ik lekker naar Efteling Bosrijk gaan. Grote kans dat het gewoon prima weer is en anders is er zat binnen te doen. ik vind verder maar weinig attractieparken echt geschikt voor 2 jarigen, de Efteling biedt dan het meeste plezier denk ik. En in de omgeving kun je nog lekker naar de Loonse en drunense duinen, beekse bergen, genoeg te doen.

9. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    kinderstad heerlen?

10. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    #10 nev, Feb 5, 2016
    Last edited: Feb 5, 2016
    De baluba van erperheide is aardig groot, niet te vergelijken met Plopsa maar wel groter dan ballorig hier. Bij park molenheiden zit een hele grote indoorspeeltuin heb ik begrepen, is dat wat?
    Laatste is ong 7500 m2. Plopsa is 10.000.

Maar met 2 heb je aan den stuk kleiner ook voldoende. Tenminste mijn tweejarige dochter en tweejarige nichtje hebben echt geen 10.000 m2 nodig!

11. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,825
    113
    Erg leuk voor jonge kids inderdaad.

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    447
    83
    Limburg
    Als je dochter groter als 90cm is zou ik voor toverland kiezen denk ik. Liggen ook meerdere vakantieparken in de buurt.

Share This Page