Afgelopen week voor de zevende keer geweest. Heerlijk. Eten doen wij vaak bij Gusto, koffie drink je heerlijk bij Angelina (tussen Trevi en de Spaanse trappen) en achter Piazza Navona ligt een fijn straatje met lekkere restaurantjes. Schaf 100% Rome aan, is echt de moeite waard. Middels wandelroutes kom je ook op plekken die je normaal gesproken niet zou vinden. En idd, de Sixtijnse kapel, prachtig. Maar ook lekker wandelen door Villa Borghese (bij voorkeur op zondag) is lekker. Ook handig is als je je van tevoren verdiept in een en ander dat je gaat bekijken, bijvoorbeeld in het Colosseum, daar is veel leuke en interessante informatie over te vinden. Het centrum is eigenlijk een groot openluchtmuseum. Geniet ervan!
Annet1985, hoe was het? Wij zijn deze avond aangekomen. We hebben net wat gegeten (is de pasta altijd zo hard in Italië?) en morgen gaan we rustig aan kijken wat we gaan doen! We hebben niet voor een Roma pass gekozen maar in plaats daarvan hebben we 2 tickets voor 72 uur vrij openbaar vervoer gekocht. Ik ben echt benieuwd naar het centrum morgen! In het donker zag het er al super mooi uit!!
Rome, prachtige stad, ben er echt mijn hart verloren! Ben er al divers malen geweest! Eigenlijk zijn alle tips al gegeven: de belangrijkste vind ik inderdaad: ga gewoon eens lopen. je ziet zoveel onverwachte dingen. Maar ja, als je er maar een paar dagen bent, is dat niet echt handig. Wij zijn er tot 2x toe in de zomervakantie 3 weken lang geweest, op een camping net buiten de GRA, ideaal! Kinderen waren de eerste keer 3 (werd daar 4) en 9 jaar, tweede keer 5 en 10 jaar. We hebben echt heel Rome afgelopen en ik zou zo weer teruggaan! Planning is om in de zomer van 2017 inderdaad weer voor 3 weken naar die camping te gaan (Camping Fabulous). Heel veel plezier, geniet ervan!
Wij hebben het echt fantastisch gehad wat een geweldige stad 😍. Wij hebben met de roma pass het coluseum gedaan betaal je dan niks voor ideaal. Trevi fontein is ook heel mooi, trastervere zeker bezoeken en grazie en gracella kun je echt heerlijk eten dat zit in het zij straatje waar de kerk staat. Verder hebben we gewoon van elkaar genoten en heel veel terrasjes gedaan hi hi
Heel leuk!! We hebben vooral rondgelopen, terrasjes gepakt en pasta en pizza gegeten 🙈 Qua toeristische attracties zijn we bij het Trevi fontein geweest en we hebben een rondje hop on hop of bus gedaan
Haha ongeveer hetzelfde als ons 😂. Zo lekker gewoon even geen kids bij je hebben. Nog een Vespa gehuurd?
Nee niet meer helaas mijn man vond het rijgedrag in Rome niet zo prettig dus hij wilde het zelf niet meer.. Dat vond ik wel heel jammer!