ja t lijkt mij ook sterk hoor maar wil toch voor alle zekerheid n bloedtest.. dus ga dat gewoon eisen. anders kan k het niet uit mn hoofd zetten en ik heb dan blijkbaar iets anders en dat wil ik ook weten!
Ik begereep dat je nog aan de pil bent? MAar je wilt ook zwanger zijn? Ik begrjip het niet helemaal...Overigens staat op een hoop zwangerschapstesten dat het gebruik van hormonen (dus de pil) het test resultaat kan beinvloeden,w aardoor je een verkeerde uitslag kan krijgen.
oooh is dat echt zo? ja ik ben nog gewoon aan de pil maar als k toch zwanger ben is het wel gewenst.. maar omdat de 2 testen nega zeiden (behalve die van romed) dacht ik van dan ga ik ook gewoon door met de pil want dan ben k t waarschijnlijk toch niet.. maar is wist dus niet dat de pil ermee te maken kan hebben!
hey lies je ontdekt ook steeds weer wat nieuws waardoor je het niet kan uitsluiten en dus steeds het gevoel blijft houden dat je toch inderdaad zwanger bent... (zoals dat als je de pil slikt dat zo'n test beïnvloed dat wist ik niet) wat een gedoe allemaal.. hopelijk mag je gauw een bloedtest doen! komt allemaal goed Kussszies anneke your best friend
Hoi Liess, Sorry, maar die Romed testen moet je echt niet geloven. Er zijn zoveel negatieve berichten over. Ik heb helaas zelf ook 3x een positest gehad, maar werd gewoon ongi. Heb dat ook op een andere site gemeld. Daar ontstond een discussie over waar veel klachten naar boven kwamen. Ik wist toen niet dat die site mede betaald wordt door romed. Ik heb aangegeven dit bij het programma van Kassa te laten onderzoeken. Vervolgens kan ik niet meer op de site komen. Daar krijg je toch een rare smaak van in de mond toch? Ik zal voor je duimen dat je toch wel zwanger bent. Liefs, Angel
Volgens mij (ik weet het bijna 100% zeker) heeft de pil geen invloed op zwangerschapstesten. Je moet meer aan Pregnyl en dat soort medicatie denken omdat daar HCG in verwerkt zit. Maar ik ben ook bang dat Romed weer eens iemand voor de gek heeft gehouden Jammer meid! Hebben jullie nu wel zoiets van.. hey kan wel eens met de pil gaan stoppen en het voor het echie proberen?
ja van die romed test ga ik ook niet meer vanuit. ik ga vanuit de andere testen die nega aangaven. maar toch ik heb gewoon al n dikke buik (niet super dik maar gewoon rond en "hangt" laag. en continu pijn in mn onderrug en zij.. en lichtelijk misselijk. maar die buik kan echt niet voor mij gevoel! ben wel vaker aangekomen en weer afgevallen maar dit is n andere buik maar dan nog ALS ik 6 weken ben kan ik toch niet al zon buikje hebben. Naja ik doe gewoon n bloedtest en dan weet ik t tenmiste.. nog even een andere vraag.. Met hoeveel weken/maanden is het hcg uit je urine? misschien n hele stomme vraag maar ga aan alle dingen denken nu.. kan trouwens elk moment terug gebeld worden door de dokter..
Hey lies, shit man dat je nou nog niks weet, het is bijna half 12, hoop voor je dat je de bloedtest krijgt!
oke misschien heeft de pil er geen invoed op.. weet ik dus niet misschien andere die dit weten hier.. ja die romed test vergeet ik! nou we zijn nu bezig met n huisje kopen en eigenlijk willen we daar eerst n tijdje zitten en dan pas aan kindertjes beginnen.. maar als ik nu wel zw zou zijn zou ik het natuurlijk super vinden (mn vriend wat minder die wil nog even wachten) dus dan zal ik nog wachten als het nu niet zo is.
ik denk omdat je zoveel "vreemde" dingen aan je zelf merkt dat je gaat denken dat je zwanger bent,op deze manier maak je je zelf knetter gek. en ik denk als je echt zwanger zou wezen dat je wel meer kenmerken moet hebben dan alleen een wat opgezwolle buikje, met 6 weken kan je lijkt mij nog niks zien. wie weet word je wel gewoon ongi als je je strip weer klaar hebt.
nou dat is het probleem juist, als ik alleen n buikje had en k deed de test en die was nega, oke dan ben ik gewoon aangekomen en leg ik me er bij neer dat ik niet zwanger ben. maar heb dus gewoon alle symptomen, zoals lichtelijk misselijk, ruik alles ineens, geen zin meer in brood in de middag, dus die steken helemaal onderin en in mn rug, pijnlijke (.)(.) met aders en puntjes, snel buitenadem en duizelig als ik bijv n trap ben opgelopen. Die dingen, ja dan is het moeilijk te geloven dat k t toch niet ben.. maar nogmaals de dokter belt zo (duurt wel lang nu..) en kijken wat die zegt..
ja maar misschien is ze al wel langer zwanger en dat die testjes daarom niets aangeven.. omdat ze wel symptomen heeft dat zou toch ook kunnen? volgens mij kunnen ze maar tot 4 maanden het hormoon hcg in je lichaam zien..
jeetje als dat zo is..... want ik dacht dus ook al nu al n buikje wist niet dat dat zo snel kon heb net de assistente weer gesproken, zou wouden dat ik toch nog even langs kom en dat zij dan ook n urine test doen.. Nou is goed doe ik dat wel maar als die ook nega is (zal vast wel) dan eis ik gewoon n bloedtest. Morgen kwart voor 9 kan ik langskomen
nou hopen dat de huisarts meer kan vertellen en dat die onzekerheid eens een keer ophoudt... sterkte morgen xxx
ik moet eerlijk zeggen die foto's van je buik zien er niet uit als een beginnend zwangerschapsbuikje.. als jij maar genoeg denkt dat je zwanger kunt zijn en dat ook hoopt kan je lichaam heel gemene streken met je uithalen waardoor jij nog meer gaat denken dat je zwanger bent meid...dan ga je je allemaal symptomen "indenken" die je dan ook daadwerkelijk voelt.... ik wil je alleen adviseren om gewoon simpelweg in je hoofd te houden dat je niet zwanger bent, want hoe het ook zij je zal dan nu echt al duidelijk positief moeten hebben getest en niet een licht streepje die jij alleen maar ziet als je er heel goed naar kijkt, want ook lang genoeg ergens naar kijken dan zie je vanzelf datgene wat je wilt zien.... je hebt nu die van cb gedaan later weer dan die romed , en die gaf negatief aan deze test kun je ook als negatief beschouwen omdat je er verder niet echt een streepje in ziet... blij dat je in ieder geval morgen naar de ha kunt dan zul je vrijdag wel de uitslag hebben of als je mazzel hebt morgenmiddag al....dan kun je je eindelijk weer op andere dingen richten zoals je huisje e.d.... succes
ja dat zou ik wel fijn vinden idd, met andere dingen verder kunnen.. maar ik weet wel dat ik normaal n hele andere buik heb hoor, geen buikje eigenlijk.. en ik heb ook gekeken hier bij album en die fotos van vrouwen die 17 weken waren die hebben ook zon buikje (niet allemaal) maaaaaaaar morgen tenmiste na n ha! maar tis niet zo dat ik denk, ik wil het ik wil het, helemaal niet.. dus waarom zou mijn lichaam die dingen allemaal gaan doen.. t overkomt me allemaal gewoon maar okej ik hou er over op, morgen weet ik meer!
Ik snap je reactie liess. Je gaat geen dingen verzinnen. Zo te zien ben je van nature erg slank. En nu is je buik wat opgezet. Als ik je hoor over die test van vanochtend denk ik niet dat je zwanger bent. Maar morgen weet je meer ! Die vervelende romed testen ook ! Ik ben benieuws meid !